Scottish Brides – Christina Dodd, Stephanie Laurens, Julia Quinn, Karen Ranney


O colecţie dedicată mireselor scoţiene care m-a amuzat puţin, dar mai ales m-a plictisit (deşi mi-a adus aminte de perioada când citeam cărţi despre scoţieni aproape în continuu şi parcă mi se păreau mai interesante).

vedem….

Prima carte din colecţie…”Under the kilt” – Christina Dodd …sincer, parcă îmi aminteam această autoare scria mai bine….Cartea mi s-a părut uşor plictisitoare, pe alocuri amuzantă şi nu prea. Dacă m- fi luat după instinct, nu am mai fi citit restul de cărţi din selecţia aceasta.

A doua carte….”Rose în bloom” de Stephanie Laurens mi s-a părut chiar drăguţă, amuzantă…V- sfătui o citiţi dacă doriţi râdeti puţin descoperind două personaje tipice acelor vremuri demult apuse, dar cu reacţii relativ…moderne.

A treia carte…”Gretna Greene” de Julia Quinn – puţin plictisitoare, dar pe alocuri amuzantă (din nou, aveam impresia autoarea scrie mai interesant de atât, dar cred lasă memoria ori mi s-au schimbat gusturile).

A patra carte …. „The Glenlyon Bride” de Karen Ranney – sincer, la acest punct, am renunţat mai citesc….de la primele rânduri mi s-a părut plictisitor modul în care autoarea a încercat ne introducă în lumea nobililor „obligaţi se căsătorească „salveze” clanul.

Deci….dacă aveţi de ales, evitaţi colecţia!

A.D.

Parerea ta conteaza

