Creare magazin online – rămâne un vis, pentru moment


Spuneam lunile trecute că am un plan pentru a deschide un magazin online. Până la urmă, la mine nu s-a concretizat şi trebuie să amân acest proiect, din păcate. Aşa este viaţa, nu ai ce face uneori.

Oricum, asta nu înseamnă că nu voi mai vorbi aici despre acest subiect drag mie.

Ştiţi cum e…când îţi place ceva, când este vorba despre ceva care te interesează, tot nu te abţii şi citeşti, te informezi…..Acele noţiuni le „depozitezi” în sertăraşe din memorie pentru …cândva…

Cel puţin aşa procedez eu, indiferent că este vorba despre ceva care îi priveşte pe copii ori pe mine.

Când îmi făcusem planul de acţiune pentru magazinul online, îmi stabilisem şi nişte limite ale bugetului pe care speram să îl am disponibil în această vară. Am mai spus acest lucru şi voi repeta de câte ori este nevoie: întâi stabileşti ce doreşti, faci o schiţă preliminară, apoi începi să cauţi produse, firme, servicii ca să compari preţuri şi oferte (deschizi frumos google şi dai căutare după cuvinte cheie de genul platforma pentru magazine online Blugento etc orice variantă vă vine în cap, orice denumire aţi reţinut de pe unde aţi citit recomandări).

Niciodată să nu te grăbeşti să alegi o firma, o platformă pentru magazin doar de dragul de a bifa pe lista ta acel lucru. Este important să ştii cum îţi doreşti să arate magazinul online, să ştii cum vrei să se deschidă paginile, să te gândeşti cum ar fi mai uşor pentru cumpărători să găsească produsele dorite (filtre de căutare), să te întrebi cum e maisimplu să se efectueze plata şi livrarea etc.

Magazinul tău (imagine preluată Platforma ecommerce – Blugento )

De ce spun toate aceste lucruri?

De câte ori aţi intrat pe un site şi, dacă v-a plăcut aspectul, dacă aţi putut căuta ce vă interesa, aţi ajuns şi pe alte pagini cu produse la care poate nu vă gândiseţi înainte? Sau dimpotrivă: vi  s-a părut totul atât de greoi şi enervantă căutarea încât aţi ieşit mai repede decât aţi intrat?

E ca atunci când te duci la un magazin şi cauţi ceva, însă, când vrei să intri, constaţi că vânzătoarea stă la o ţigară şi te priveşte ca pe o insectă!

Pleci scârbit şi nu ai cuvinte de laudă, corect? Poate să fie marfa oricât de interesantă dacă prezentarea lasă de dorit!

Alt aspect care trebuie urmărit: dacă vă pricepeţi cât de cât la administrarea unui site, nu e aşa complicat să treceţi la etapa următoare şi să vă ocupaţi de magazin.

Însă, dacă nu aveţi idee cu ce se „mănâncă”, e altă poveste.

Chiar şi în prima situaţie când vă pricepeţi cât de cât, tot pot să apară situaţii când să aveţi nevoie de un specialist ca să vă descurcaţi cu problemele inerente. De câte ori nu am citit pe grupul Bloggeriţe de pe facebook despre situaţii în care site-uri/bloguri au fost atacate de hackeri, când au apărut probleme/erori tehnice şi fetele respective nu ştiau cum să procedeze.

Uneori e bine să ştii când să te dai la o parte şi să chemi un specialist în ajutor. Nu e o expresie de dragul expresiei, ci este realitatea. Nu poţi rezolva singur totul. Poţi învăţa, aşa e. Dar sunt lucruri la care nu ne pricepem şi e bine să găsim persoana potrivită pentru a rezolva astfel de situaţii.

Pentru că, de obicei, vă fac şi o recomandare de firmă care vă poate ajuta, vă las mai jos datele de contact de la Blugento pe care abia am descoperit-o pe net. Cine a avut deja contract cu ei, poate lăsa comentariu ca să ne lămurească cum decurge parteneriatul.

Blugento SRL

B-dul 21 Decembrie 1989, Nr. 3, Ap. 4, Cluj-Napoca, Cluj, România
contact@blugento.ro
037 788 1060

Parerea ta conteaza

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s