Single father – unfinished business – Inglath Cooper (Single Father serie, book 6)


Am mai multe cărţi scrise de această autoare, pe care le-am cumparat pentru A.D, însă nu am avut răbdare să le citesc până acum.  Astăzi asistaţi la o noutate: apare o recenzie la o carte despre care a mai fost publicat un articol tot aici pe blog (era inevitabil dat fiind faptul că aici puteţi afla despre cărţi citite de mai multe persoane, nu?)

Unfinished Business (Single Father) by [Cooper, Inglath]

Cartea de faţă tratează un subiect vechi de când lumea….a două şansă în dragoste.

Addy este o avocată de succes în metropola americană. Culley este medic într-un orăşel de provincie.

Ce au în comun sau mai bine spus ce îi uneşte?

Au copilărit împreună, au fost cei mai buni prieteni până când Addy s-a îndrăgostit de un băiat abia venit la ei în liceu, alături de care şi-a construit o viaţă departe de orăşelul natal.

Iniţial, credeam că totul va fi centrat în jurul ei…al dramei sale….Îşi găseşte soţul în pat cu amanta mult mai tânără, însărcinată. Acesta este un prim aspect. Pe de altă parte, acţiunile pe care le-a întreprins de-a lungul vieţii au fost determinate de dorinţa acerbă de a nu semăna cu mama ei pe care o învinuia de plecarea tatălui. Şi uite cum se învârte roata, şi Addy a ajuns exact în postura mamei sale, diferenţa constând în faptul că nu are copii, iar mama ei o sprijină şi o ajută să depăşească momentul.

Cam aşa am crezut că se va desfăşura totul şi mi se părea cumva plictisitor. Era deja previzibil faptul că va apărea fostul soţ în peisaj în momentul în care afla de nou înfiripată relaţie Addy-Culley , nu era previzibil că va dispare aşa rapid…

Ce nu mă aşteptam era partea cealaltă….viaţa lui Culley. Aici am fost puţin dezamăgită. Cred că autoarea putea să introducă mai multe elemente de suspans şi mai multă acţiune. La urma urmei tema era foarte bine aleasă, de actualitate….Mama beţivă face un accident şi fetiţa asistă la toată tragedia în care moare un om nevinovat. Credeam că se va pune mai mult accentul pe ce înseamnă alcoolismul, cum sunt afectate persoanele care locuiesc alături de o persoană alcoolică, cât de traumatizat poate fi un copil care asistă la un accident rutier de care se consideră vinovat etc.

Am avut sentimentul că nu a fost suficient de aprofundat acest subiect şi îmi pare rău că s-a întâmplat aşa.

În fine, cartea este interesantă, finalul este previzibil. Dacă o citiţi, lăsaţi un semn pe aici.

 

Parerea ta conteaza

