Ce mai facem în vacanţa asta?


Printre altele, descoperim cărţi şi filme de când era mami mică😀
Daria este cea care tot vine cu idei referitoare la cărţile pe care şi le doreşte. întreba zilele trecute cineva despre acest subiect. Nu am cum recomand o anumită lectură pentru vârste. Mi se pare mai important necunoaştem copiii ca înţelegem ce îşi doresc ei citească. Spre ex, Daria preferă de doi ani cărţile de la Clubul de lectură. Între timp, a descoperit seria de cărţi scrise de Erin Hunter.

Andrei e pasionat de jocuri pe calculator şi de aici decurg şi ideile pentru filmuleţe care au aceeaşi temă. La el, dacă e musai citească ceva, ideal ar fi îi dau poveşti de câteva pagini. E în stare citească 2-3 poveşti pe zi de câte 5-9 pagini fiecare decât îi cer citească 10 pagini dintr-un roman. Chestie psihologică probabil, dar….bine m-am prins cum îlpăcălesc citească.

E mai greu împaci capra şi varza, dar strădui nu devin lupul din poveste🙂 )))

Cam aşa mi-a venit ideea le arăt nişte filme mai vechi care mi-au plăcut mult când au apărut la noi.

Până acum au văzut „Fiicele doctorului March” (am comandat cartea; vedem dacă o citeşte vreunul din ei).

Urmează vedem „Anne of the Green Gables” şi mai ales „Toate pânzele sus” . Despre ultimul le-am povestit cu drag pentru mi-am adus aminte , pe vremea mea, era împărţit în „episoade” pe perioada vacanţei de vară. Îmi aduc aminte cum fugeam de la joacă numai văd încă o parte difuzată la tv. Îmi era ciuda dacă pica curentul şi nu vedeam ceva. Se mai întâmpla acest lucru pentru eram la ţară, la naşa mea, unde pica periodic curentul.

Alte planuri….încă nu am….Poate îmi vin idei, poate memoria îşi revine…Mi-aş dori  le arăt şi alte filme decât cele difuzate acum, decât cele consideratela modă„, ceva din copilăria mea

Parerea ta conteaza

