Deception (International Romances series, book 1) – Mona Ingram


Recunosc că am început să citesc această carte din cauza faptului că Antoaneta mi-a tot povestit despre romanele scrise de Mona Ingram şi m-a „corupt”.

Nu ştiu de ce, dar această carte îmi aduce aminte de serialele americane care au apărut la noi la câţiva ani după Revoluţie (cei tineri poate nu ştiu la ce mă refer, dar ceilalţi îşi aduc aminte cu siguranţă).

Cartea reprezintă un adevărat „vârtej” de acţiuni şi de schimbări de scene. Aşa cum se întâmplă în lumea celor cu mulţi bani, a urca în avion ca să pleci din SUA în Europa, din Parisla Londra, din Franţa în Africa reprezintă pur şi simplu ceva….la îndemână şi obişnuit.

Pe scurt…Justine, fost model internaţional, decide să accepte participarea la o licitaţie. Pentru că nu vrea să fie recunoscută, îşi schimbă nu doar înfăţişarea, cât şi numele – Jasmine. Îl cunoaşte pe Alex, preşedintele unei companii farmaceutice pe care o consideră responsabilă pentru moartea mamei sale. În ciuda durerii şi a supărării, Justine se îndrăgosteşte de el, dar nu ii spune cine este. Alex este un filantrop care nu vrea să se afle de acţiunile sale. Englez până în măduva oaselor, el refuză să divorţeze de soţia sa adulteră, aflată în comă de luni bune.

Ei…..sună a telenovelă mai degrabă.

Ce părere am?

O carte simpluţă, chiar dacă în aparenţă e complexă. Am văzut la vremea mea multe telenovele aşa că acest scenariu îmi sună mai mult decât cunoscut…..Ea îl iartă şi se îndrăgosteşte, el se îndrăgosteşte, dar nu o iartă……

Mda….aşa e şi viaţa…..lipsa de comunicare, aroganţa, încăpăţânarea duc la multe situaţii în care apar doar supărarea, tristeţea şi disperarea.

O carte relativ uşor de citit dacă vă puneţi mintea cu ea.

Poate volumul doi din serie este mai interesant. Îl voi citi, îi mai acord o şansă autoarei….poate Antoaneta are dreptate şi e ok până la urmă. Voi încerca să citesc şi cărţile pe care Antoaneta le-a citit deja, poate îmi fac altă impresie….

Să vedem….

A.D.

 

Parerea ta conteaza

