Love in my pocket – Lindy Dale


Am cumpărat cartea mai mult din amuzament. Eram curioasă din cauza titlului şi speram să fie ceva care să mă ajute să combat starea de somnolenţă dată de căldură de afară 😀

De multe ori aleg o carte pentru că îmi place coperta, dar mi se întâmplă des să ocolesc o carte tocmai din cauza asta.

Se întâmplă uneori ca ceea ce citesc să fie chiar frumos şi să realizez că şi coperta a fost aleasă cu grijă. Alteori e pe dos, coperta e complet tâmpită şi conţinutul extraordinar.

De data aceasta, ce pot să zic?

Îmi place coperta la nebunie! Îmi creează o stare de bine, îmi aduce aminte de primăvară, de renaşterea naturii, de viaţă dacă vreţi.

Şi conţinutul a fost taman aşa…..ca un fel de „poveste”. Adică….se dau 5 situaţii, 5 poveşti complet realiste care se încheie într-un nor de romantism şi dulcegării de mori!

Aşadar….dacă vă plac poveştile romantice şi înnebuniţi dacă nu citiţi aşa ceva, dacă voi credeţi în „happily ever after”, atunci cumpăraţi cartea şi citiţi-o!

Personal, am încetat să mai cred de mult în suflete pereche şi în dragoste veşnică, dar ştiu că sunteţi mulţi romantici incurabili (!) aşa că…..mergeţi mai departe şi consideraţi că viaţa este taman aşa

Parerea ta conteaza

