Până când mă voi vindeca de tine – Corina Ozon (editura Herg Benet)


Ca un făcut, această carte ( Până când mă voi vindeca de tine) am citit-o imediat după cea pe care am prezentat-o azi dimineaţă, dar nu mă pot abţine să nu constat şi să nu înţeleg ce diferenţa enormă este între cele două.

Cealaltă („Love în my pocket”) aduce în prim plan 5 poveşti de iubire cu final romantic, plin de dulcegării, în timp ce această carte aduce în prim plan viaţa!

Viaţa aşa cum e ea…cu durere, cu fericire, cu împlinire, cu dezamăgire, cu trecut, prezent şi viitor….

Coperta-Pana-cand-ma-voi-vindeca-de-tine

Despre Corina Ozon am auzit extrem de multe lucruri. Mi-aş dori să citesc şi celelalte cărţi ale acestei autoare pentru că, după ce am citit „Până când mă voi vindeca de tine”, am sentimentul clar că ştie să transpună în cuvinte ceea ce se întâmplă în mod real, că este deplin ancorată în realitate şi că redă în mod foarte direct acest lucru ceea ce, din punctul meu de vedere, înseamnă enorm, înseamnă exact ce simt eu nevoia să citesc în această perioadă a vieţii mele.

Anul acesta, Corina Ozon a început un nou proiect online intitulat  35+  al carui concept stă la baza acestei colecţii de povestiri ancorate în realitate.

Concret, fiecare povestire din această carte este de sine statoare; redă o situaţie, o poveste dacă vreţi. O poveste care prezintă suferinţa prin care trec oamenii când sunt trădaţi, când sunt folosiţi de alţii, când persoana iubită moare….

Mi-a plăcut enorm faptul că autoarea a reuşit să transpună situaţii reale în pagină şi să ne arate viaţa exact aşa cum e ea. Nu întotdeauna iubirea este împărtăşită, nu e uşor să treci peste trădarea persoanei iubite, nu e deloc simplu să mergi mai departe. Dimpotrivă…sufletul se vindecă mai greu decât corpul, mintea este cea care ajută sufletul să caute o soluţie şi să se întărească pentru a merge mai departe.

Stilul direct abordat de autoare redă în mod concret zbaterile sufleteşti ale personajelor, cititorul reuşind să se identifice cu fiecare în parte şi să înţeleagă perfect prin ce trec aceste persoane pentru că fiecare din noi a trecut la un moment dat prin situaţii grele şi a durat ceva timp să trecem la etapa următoare sau poate nu am reuşit vreodată să iertăm…Depinde pur şi simplu de fiecare în parte, de modul lui de a fi, de situaţia prin care trece….

Vă recomand cartea Până când mă voi vindeca de tine şi sper să o citiţi, să vă identificaţi cu personajele şi să înţelegeţi că, uneori, deciziile luate sunt dureroase, dar necesare.

16 gânduri despre „Până când mă voi vindeca de tine – Corina Ozon (editura Herg Benet)

    1. Pentru putin, Corina!
      Ma bucur sa descopar talentul cuvintelor tale transpus pe hartie. Cand am inceput sa citesc carti scrise de autori romani nu ma asteptam sa gasesc si carti bune, ma gandeam ca va fi precum „sacul dus la pomul laudat”. La unele asa a fost, insa , din fericire, am avut noroc sa descopar si SCRIITORI.
      Eu iti multumesc ca ai inceput sa scrii si ca publici ceea ce scrii.

      Apreciat de 1 persoană

Parerea ta conteaza

