Forever Dreams (Montana Brides serie, book 1) – Leeanna Morgan


În urmă cu câteva luni am citit o parte din colecţiile scrise de această autoare, dar nu am apucat să povestesc despre ele pe blog. Ce să zic? Antoaneta mi-a deschis apetitul pentru cărţi în engleză şi uneori îmi e chiar greu să citesc în română.

 (cartea este gratuită pe amazon în această perioadă dacă doriţi să o citiţi)

Îmi place stilul autoarei, nu mă aşteptam la acest lucru, e drept. Subiectul este relativ simplu şi des întâlnit în cărţile romantice, dar detaliat minunat ceea ce face ca cititorul să îşi dorească să citească şi să descopere povestea lui Gracie şi a tatălui său necunoscut după care a venit tocmai în Montana, pe care îl caută cu disperare.

Mi-a plăcut şi modul în care autoarea ajută cititorul să înţeleagă ce e în sufletul lui Trent şi de ce refuză să accepte orice îi aduce viaţa la uşa fermei. Mama lui Trent îmi aduce aminte de soacra mea şi mă bucur să constat că există încă pe lume soacre mai bune chiar decât mamele.

Povestea nu e atât de simplă pe cât pare, autoarea reuşeşte să redea destul de clar zbaterile sufleteşti ale personajelor, supărarea lui Gracie că a fost minţită toată viaţa referitor la identitatea tatălui său. Modul în care soţia tatălui său reacţionează este perfect normal şi îi dau dreptate (nu ştiu cum aş reacţiona eu dacă ar apărea la uşa mea ofată/un băiat susţinând că soţul meu şi tatăl copiilor mei este şi al ei/lui).

Mie una mi-a plăcut mult cartea şi v-o recomand şi vouă!
A.D.

Parerea ta conteaza

