His secret daughter – Emma Bennet


În urmă cu câteva luni bune, am citit această carte.

Stilul autoarei este simplu, dar atât de „perfect” conturat încât ajungi fie să te plictiseşti , fie să contui ca să afli ce înseamnă neînţelegere, lipsa de comunicare între două persoane….ştiţi cum e…cititul este subiectiv😉

Ştiţi cum e ?!?

Când citeşti, depinde mult de starea de spirit pe care o ai. Dacă ai chef de acel subiect, atunci cartea ţi se pare nemaipomenită. Dacă nu ai chef, îţi vine să arunci cartea cât colo.

Cam aşa şi acum.

Din cauza unei neînţelegeri (lipsă de comunicare), în urmă cu ceva vreme, Iris a dispărut din viaţa lui Sergio.

Dar soarta are un cuvânt de spus şi el o vede din întâmplare în timp ce o plimbă pe fetiţa lor, Paola, descoperind astfel adevărul.

Până aici e cum e….cred că am reuşit să înţeleg ideea autoarei de a crea un personaj masculin puternic, genul care nu pune întrebări, ci doar dă ordine, căruia îi e greu să comunice şi, din acest motiv, apar atâtea probleme. Nu că personajul feminin ar fi mai prejos. Am zis că am înţeles ideea autoarei, nu că îmi plac astfel de personaje.

Sincer, mi-a plăcut stilul autoarei. E chiar plăcut, clasic, să zicem…elegant.O lectură frumoasă pentru o după-amiază pe care o recomand, indiferent de vârstă.

 

Parerea ta conteaza

