10 dorințe „nebune” ce merită experimentate (leapșă)


Ştiţi că nu preiau nicio leapşa şi nu răspund la provocări (de la o vreme 😛 ), dar nu pot să o refuz pe Alexandra mai ales că m-a prins într-un moment din acela în care îmi fac liste, planuri şi planific viaţa 😀

Aşa că….de ce nu aş scrie şi despre „10 dorinţe nebune”?!?

1.Să zbor deasupra munţilor şi să mă arunc cu parapanta

Nu ştiu exact când am dezvoltat o fobie pentru înălţimi pentru că atunci când eram mică mă căţărăm în cei mai înalţi copaci şi mă aruncam de acolo. Cert e că, în urmă cu 3 ani, din cauza unui asemenea moment, s-a declanşat o ceartă care a avut urmări nefaste pentru familia mea. Îmi doresc să depăşesc această teamă şi să redevin cea care eram.

Acum, nici măcar în mountain rousse nu mai am curaj să urc spre supărarea celor mici.

Nu ştiu dacă anul acesta, dar în următorii ani plănuiesc să mă duc la Clinceni (nu locuim aşa departe) şi să plătesc pentru un curs de acest gen.

Şi când mă gândesc că vroiam să intru la un liceu pe profil când eram în clasa a VIII-a…… şi să devin astronaut! 😀

2.Să mă mut la munte

Nu, nu e ceva ce aş putea realiza acum….poate la bătrâneţe.

În urmă cu mai mulţi ani, am plecat din Bucureşti. Locuiam în centru, pe Dorobanţi şi mă săturasem de aglomeraţie, de locuitul la bloc…Am plecat la 20 km distanţă, dar am realizat ce înseamnă viaţă într-o comunitate mai ceva ca cea de la bloc unde toţi ştiu şi vor să ştie ce faci în permanenţă.

Acum 3 ani, ne-am mutat iar (de data asta mai mult forţat) şi aici am învăţat să locuim …mai izolaţi să zicem, deşi casa e practic la DN. Doar că am învăţat să nu mai tac şi să le spun vecinilor ce părere am despre intratul în curte/casă fără să anunţe ori să ceară permisiunea, să le cer explicaţii când copiii lor ne stricau lucruri şi părinţii râdeau etc.

M-aş muta la munte, într-o cabană. Acolo aş sta şi aş coborî strict când aş avea eu chef să văd alte feţe!

3.Aş pleca într-o călătorie în jurul lumii

O dorinţă nebună cu adevărat este de a mă înscrie ca blogger globetrotter. Ar însemna să fac un lucru care îmi place, completând cu altceva ce mă pasionează: să călătoresc, să descopăr locuri şi oameni noi, tradiţii, obiceiuri şi, în acelaşi timp, să scriu şi să postez imagini pentru cei care nu pot face acest lucru.

Cred că ar fi o experienţă extraordinară şi pentru copii care ar învaţa mai mult decât alţii într-o viaţă.

4.Mi-ar plăcea să merg cu cei mici la Polul Nord în perioada Crăciunului.

Cred că experienţa de acolo ar „bate” de departe orice cadou le-aş putea oferi, inclusiv să mergem cu o sanie trasă de husky!
5. De câţiva ani, mă tot bate gândul să îmi fac un tatuaj

Am adunat multe imagini,. Daria este cea care mă susţine cel mai mult şi caută, la rândul ei, „modele” inedite (a creat un folder pe laptopul ei cu tatuaje pentru mami ).

Mi se pare o decizie greu de luat. Nu pentru că nu vreau tatuaj, ci pentru că nu ştiu unde să îl plasez. Şi pentru că nu ştiu ce să aleg 😀

6. Îmi doresc să petrecem o vacanţă diferită…

Nu am avut până acum nicio vacanţă exotică pentru că am fost mereu precauţi. Acum au crescut şi copiii şi m-aş încumeta să plec cu ei la distanţă de casă şi să descoperim lucruri noi de genul scuba-diving.

În urmă cu doi ani, am petrecut o vacanţă inedită: am luat copiii, haine şi bani şi am plecat într-un mic tur al ţării. Am oprit unde am avut chef, am stat unde ne-a plăcut. Ne-am informat, practic, pe măsură ce înaintam spre o zona, pe unde să mergem…A fost distractiv, am văzut multe locuri interesante şi am descoperit oameni ok.

Mi-aş dori să procedăm aşa în fiecare vacanţă.

7. Să mă întorc în timp

Dacă aş putea să mă întorc în timp, aş schimba câteva lucruri esenţiale care ne-au făcut viaţa grea şi urâtă. Aş schimba deciziile luate sub influenţa altora şi mai ales m-aş învaţa pe mine de la acea perioadă să am coloană vertebrală!

 

8.Mi-aş dori să fac homeschooling cu cei mici

E o dorinţă veche. Singura chestie cu care nu e de acord soţul meu (în rest, mă „lasă’ să mă dau singură cu capul de pereţi în ce priveşte educaţia copiilor; el intervine doar dacă cineva din afară dă semne că jigneşte/umileşte etc copiii).

Tot la categoria asta, intră o altă dorinţă veche: să ajut copiii săraci să înveţe, să îşi facă temele. Din lipsă de timp, nu am reuşit deloc să mă înscriu la un ONG care se ocupă cu activităţi de voluntariat. Sper ca alţii să se organizeze mai bine decât mine şi să facă ceva în acest sens.
9. Să avem o fermă cu animale, livada, seră
Parţial avem. Nu cred că vom merge mai departe, cine ştie dacă mai menţinem acest drum.

Visul meu este să ne producem singuri hrană, să ştim ce mâncăm noi şi copiii. Sper să reuşim până la urmă….viaţa e lungă, nu? Există totuşi nişte şanse de reuşită!

 

10. Să călătoresc în viitor

Mi-aş dori să văd ce se va întâmplă în viitor. Nu doar cu familia mea, ci în general.
Ştiţi că se spune în anumite cercuri că Jules Verne avea viziuni ori chiar ar fi putut călători în viitor altfel nu se justifică cum a putut să descrie cu lux de amănunte tehnologia timpurilor noastre 😉

Ar mai fi multe lucruri de dorit, unele realizabile, altele nu.

Mă gândesc să las loc şi altora şi să descopăr ce îşi doresc.

Vavaly 

Claudia

Coca

Geo

Simona

Raluca

Irina

Nicoleta

 

 

 

15 gânduri despre „10 dorințe „nebune” ce merită experimentate (leapșă)

  1. Stai asa: planuim vacanta la Polul Nord impreuna si poate ne mutam cam prin aceeasi zona de munte, poate-poate ne-om si vedea mai des. Uite o idee la care nu ma gandisem: numarul 9 cu ferma. Desi nu chiar ferma, dar mi-ar place sa locuiesc la casa, cu cate un specimen sau 2 de animalute: pui, ratuste, pisici, caini, iepuri, un ponei, broasca testoasa, perusi sau papagal 🙂 (desi Emi e cam papagal) si multe altele. O adevarata mini-zoo! Cu sera chiar va fi.

    Apreciază

    1. Stai ca am uitat sa comentez la tine asa ca las aici ca poate cineva vrea sa plece de la mine spre tine (se intelege ce debitez eu aici ?!?) 😛
      Sa canti la chitara nu e asa distractiv daca nu ai o gasca alaturi (plus ca te dor degetele de la cat dai peste corzi 😀 )
      Sa scrii sa stii ca nu e asa simplu. Am incercat eu cu niste povesti pentru copiii mei. Lor le-au placut (na, sunt mama lor 😀 , plus ca personajele principale erau chiar ei si prietenii lor), dar asta nu inseamna ca le plac altora 😛
      Sa pleci in spatiu…..mi-as dori sa locuiesc pe alta planeta 😉

      Apreciat de 1 persoană

      1. Știi cum e…despre chitară am așa…o imagine feerică… 🙂 Mi-ar plăcea să știu să cânt! restul…mai vedem.
        De scris…am adunat și e ugândurile într-o carte. Nu am vândut-o, am făcut-o cadou. Unii au citit. Alții, nu știu și nu cred că vreau să știu. Dar e un sentiment interesant să știi că ți-s adunate toate gândurile de la un moment dat între două coperte! Aș vrea să am timp (și bani) pentru cea de a doua…
        Pentru un roman, însă…treaba e mult mai serioasă! Trebuie să fii cu capul acolo…cu totul acolo… să fii inspirat… să ai liniște… (presupunâng că zace în tine vreo fărâmă de talent în a scrie…)
        Și eu mi-aș dori o altă planetă…doar ca să scap de răutatea de pe pământ…

        Apreciază

Parerea ta conteaza

