Cum aţi planifica timpul liber ? (leapşa)


Ideea mi-a venit pe măsură ce discutam cu mai multe prietene (unele sunt nominalizate mai jos) despre timpul liber.

Ce aş face?

1. Mi-aş lua o carte, o pătură sau un hamac şi m-aş ascunde puţin de toţi şi toate
2. Aş pleca la o cabană, la munte, să mă relaxez
3. Mi-aş dori să mai spele şi altcineva vasele (în vara asta am primit ajutor de la copii, dar nu pot să îi las la cratiţe, tăvi etc….deocamdată!)
4. Aş ieşi la un suc cu prietenele, aş arunca telefonul ca să nu fiu chemată din 5 în 5 minute acasă
5.Aş încerca să învăţ să nu mă gândesc în permanenţă la ceilalţi, să învăţ să fiu un pic egoistă
6.Aş călători un timp pur şi simplu ca să mă relaxez….ciudat, dar chiar îmi place să conduc….când nu e soţul pe scaunul din dreapta să mă streseze (în urmă cu câţiva ani, am tras maşină pe dreapta, pe un pod – ştiu! nu e bine ce am făcut! – şi l-am poftit să aleagă: tace şi mă lasă să conduc, îl las pe marginea drumului să vină singur ori trece la volan şi nu mai conduc în veci cu el în maşină)
7.Aş merge la cumpărături …cu un card bine aprovizionat….să iau ce am chef, în linişte, să aleg ce vreau
Momentan, astea sunt ideile…la cald! Dacă mai am altele, mai scriu!

 

Cine vrea să răspundă?

Diana

Rudia

Alexandra

Simona

Nico

Vavaly

Leontina si Oliviana

Claudia 

Mili si Elis

Completare: soţul nu a apreciat că am pus problema de aşa natură; el nu e genul care să tacă ori să facă ce zic eu! dimpotrivă! ce am obţinut? a învăţat să tacă când conduc eu altfel se urcă frumuşel la volan indiferent dacă e obosit, a băut ori nu are chef să conducă!

A doua completare: nu conduc des cu el în maşină 😀

16 gânduri despre „Cum aţi planifica timpul liber ? (leapşa)

  1. Asadar si prin urmare, inca o leapsa. La fel de interesanta ca prima. Buna idee cu organizarea sau planificarea timpului nostru liber. Avem nevoie, nu suntem roboti, suntem si noi fiinte umane. Uneori cred ca trebuie sa ne aruncam cu capul inainte, pentru ca daca tot ne ingrijoram pentru altii, ne vom imbolnavi noi. Revin cu mai multe idei pe blog.

    Apreciază

Parerea ta conteaza

