Fructe si seminte uscate?


De câţiva ani, gaşca de prieteni a copiilor mei se tot măreşte.

Ştiţi cum se spune că „ochii care nu se văd, se uită”? Sunt convinsă că nu e aşa.

În urmă cu 3 ani ne-am mutat în alt oraş. Teoretic, ar fi trebuit ca această schimbare să însemne şi ruperea legăturilor cu cei din gaşcă. Nu e chiar aşa. Mulţumită tehnologiei, au păstrat legătura. Se întâlnesc la aniversări, se joacă împreună, uneori vin ei în vizită, alteori reuşim să ajungem noi la ei.
Ideea e că s-au păstrat relaţiile de prietenie. Se cunosc de aproximativ 6 ani şi nu vă spun ce frumos este să îi vezi cum se bucură când se revăd, cum îşi doresc să stea mai mult timp împreună, cum se joacă de parcă nu ar exista distanţe atât de mari în timp în care nu se văd.
Am fost la petrecerea unuia dintre băieţii din grup (e mai mare decât Andrei cu 6 luni) şi vă spun că nici nu ştiu când au trecut orele petrecute cu toţi copiii la piscină. A fost una dintre cele mai reuşite petreceri la care am participat, copiii s-au distrat de minune. Au fost prezenţi şi copii care au intrat în gaşcă după ce am plecat noi şi m-am bucurat să constat că s-au jucat împreună (ba încă aveau grijă de Daria şi Andrei când ajungeau în zone unde apa era mai adâncă).

Discutând cu mămica sărbătoritului despre vacanţă şi concedii, am început să mă gândesc la ce vom face noi de acum înainte.

Deşi nu îmi mai fac planuri pentru că am realizat de multă vreme că nu se îndeplinesc când doresc eu, am realizat că este prima dată când nu am nici măcar o lista cu ce ne trebuie când plecăm.

Zilele acestea sunt zile de shopping pentru că am ceva de recuperat în acest sens aşa că am început să mă gândesc la gustările necesare la drum şi nu numai.

Ai mei au descoperit de câţiva ani fructele şi seminţele uscate ceea ce mă bucură pentru că sunt ideale pentru drumuri pe perioada verii (şi nu numai) când există teamă să nu se strice ceva.

În afară de fulgii de ovăz pe care îi pregătesc uneori la micul dejun (porridge-ul este preferatul lui Andrei), le plac alunele de pădure şi caju. Şi nu e vorba că le plac, adicămănâncă câteva şi gata. Nu! Mănâncă multe dacă îi laşi! Plus tati care e mare fan al fructelor şi seminţelor uscate (mereu vine acasă cu ceva de la magazin).

(imagine preluată CharmeCosmetics – Fructe şi seminţe uscate)
Pe lista mea de gustări în maşină includ: fructe şi seminţe uscate (cele de floarea-soarelui sunt foarte bune pentru colesterol din ce am citit mai demult), biscuiţi săraţi (ai mei au rău de mişcare şi nu mâncăm nimic dulce pe drum din acest motiv – am testat în ultimii ani şi deja ştiu cam tot ce e nevoie ca să nu mai fie probleme), apă plată, covrigei cu sare ori mac.

Pentru că momentan nu am maşină, nu am încotro şi trebuie să comand de pe net ceea ce mă interesează. Într-un fel e mai bine pentru că pot caută liniştită tot ce am nevoie (inclusiv ceaiuri pentru slăbit😀 ). Pentru moment, prima comandă o dau la cei de la CharmeCosmetics, apoi iau pe rând magazinele cu articole pentru plajă şi curte (am liste şi liste memorate şi parcă se tot adaugă).

Voi ce cumpăraţi pentru drumurile cu maşina sau trenul?

Parerea ta conteaza

