Peste 15 site-uri informative şi linkuri utile


De ceva vreme mă tot bate gândul să reunesc o parte din linkurile salvate de peste tot ca să îmi fie mai uşor să le găsesc când am nevoie de ele. Dacă aveţi nevoie şi voi, daţi click pe ce vă interesează.

onlinelogomaker-072216-0933 3

  1. Întrebări şi răspunsuri de toate felurile/din multe domenii găsiţi pe brainly.
  2. Am primit de la o prietenă încă o informaţie utilă – alt site cu răspunsuri pentru copii – einformativ.ro
  3. Căutând pe net, am descoperit încă un site cu teste de cultură generală pentru copii.
  4. Am găsit pe youtube şi postările prof. de matematică Ioan Ursu.Cu puţină răbdare, descoperiţi explicaţii la orice problema de matematică de la clasa 0 până la cele pentru bacalaureat.
  5. Dacă cei mici învaţă engleza, să ştiţi că am descoperit postările unei mămici din România care vă vor place şi vouă, nu doar piticilor.

Nu cred că are rost să fac o introducere specială pentru că e simplu să înţelegeţi cum se joacă – linkuri către site-uri de geografie:

  1. Romania  si multe jocuri despre intreaga lume, sistemul solar
  2. Europa
  3. Toate continentele

De pe reţelele de socializare am primit mai multe linkuri ce mi se par utile:

  1. O idee de joc pentru cei care doresc să înveţe Tabelul lui Mendeleev
  2. Acest link vă duce către un articol ce vă sugerează 10 site-uri pentru cei ce doresc să înveţe diverse lucruri
  3. De aici aveţi acces la site-ul Cambridge cu cărţi electronice
  4. Acest link vă duce spre o pagină interactivă unde puteţi să descoperiţi multe păsări
  5. Biblioteca pe mobil subvenţionată de Vodafone din ce am înţeles vă aduce în prim plin accesul gratuit la cărţi electronice
  6. Aici găsiţi o listă cu filme istorice pentru copii
  7. Pentru copiii care învaţă limba engleză, aici găsiţi acces gratuit la biblioteca Oxford Owl
  8. Pe facebook am primit acest link cu cărţi în română pentru copii – sunt poveşti din întreagă lume ce pot fi traduse instant în orice limba ca să ajute copiii şi nu numai să înveţe mai uşor
  9. Cărţi gratuite oferite de Book-land aici şi aici
  10. Pe elefant găsiţi multe cărţi gratuite în format electronic
  11. Pe amazon găsiţi cărţi gratuite în engleză pentru toate gusturile (ştiu că sunt câţiva care râd de mine că tot menţionez amazonul aşa că îi poftesc să mă scutească şi să îşi vadă de ale lor dacă nu reuşesc să vadă dincolo de ce li se oferă gratuit „prietenii de la agenţii şi librării online”). Vă faceţi cont pe amazon, căutaţi Kindle Books, selectaţi filtrele în funcţie de ce doriţi, se deschide o pagină cu ceea ce aţi ales; din dreapta sus, selectaţi preţuri low to highşi lista se afişează de la cele gratuite până la….. Ceva de genul acesta . Daţi click ca şi cum aţi dori să cumpăraţi cartea şi gata. Primiţi cartea fie pe kindle dacă aveţi, fie pe calculator/laptop/tabletă unde aţi instalat kindle cloud reader (pe amazon găsiţi aceste informaţii şi îndrumări pas cu pas)
  12. Alte site-uri / librării care oferă cărţi electronice gratuite găsiţi Editura LiterNet, Polirom .

9 gânduri despre „Peste 15 site-uri informative şi linkuri utile

Parerea ta conteaza

