Îngheţată din fructe – maxim două ingrediente


De-a lungul timpului, am tot încercat variante de îngheţată făcută în casă, însă este o reţetă pe care nu am testat-o până acum.

Am văzut ideea pe un site culinar american, dar am schimbat un ingredient.

Ideea ar fi aveţi fructe spălate, curăţate, congelate şi le puneţi la blender alături de câteva linguri de miere.

 spun cum e şi cum nu e!

Spre ex…nu poţi pune în blender prea multe fructe! Am încercat eu! Am pus căpşuni congelate şi nu se pasau decât cele de jos. A trebuit scot treptat din robot partea deja pasată ca  ajungă cuţitele la fructele întregi.

Deci…..puneţi în robot (eu am Moulinex de câţiva ani şi sunt tare mulţumită) câte o cană de fructe congelate! Altfel durează mult şi se încinge motorul robotului.

În funcţie de gust, puteţi alegeţi miere, zahăr ori nu puneţi nimic alături de fructe.

Deşi mâncăm miere, la îngheţată nu le place copiilor aşa am preferat folosesc zahăr pudră.

Dacă doriţi ştiţi cantitatea….la 1/2 kg de căpşuni congelate, am pus 150 gr zahăr pudră.

Cred depinde efectiv de gusturile voastre. Puteţi nu puneţi deloc zahăr dacă fructele vi se par dulci ori adăugaţi mai mult zahăr dacă vreţi fie dulce-dulce.

La noi a ieşit cam aşa….

inghetata de capsuni

Dată viitoare încerc combin mai multe fructe vedem ce iese😀

Parerea ta conteaza

