TAG: TESTUL BOOK-BLOGGERILOR


Am găsit acest tag la Dumitriţa şi mi-a plăcut enorm. Cred că am prins gustul articolelor de genul acesta aşa că mai suportaţi-mă un timp😀

10471262_302127969974869_7491377835070590782_n

Ştiţi că de câţiva ani nu am mai răspuns la vreo provocare ori nu am scris astfel de articole, probabil că îmi va trece curând „nebunia”🙂 )))

Nu mă consider neapărat un blogger care scrie doar despre cărţi, dar, uitându-mă la articolele publicate de mai bine de un an, am constatat că ….sunt aproape numai despre ce am citit (eu sau A.D.) aşa că…..să răspundem la provocare, nu?

1. Top trei lucruri care nu le suporţi la o carte.

Antoaneta: (1) Nu am răbdare să citesc descrieri care spun exact acelaşi lucru pe mai multe pagini. Dacă tot vor autorii să facă descrieri, măcar să găsească ceva de …descris. Se întâmplă uneori să nu aibă inspiraţie, dar să îşi dorească (probabil) să umple paginile aşa că se chinuie să descrie ceva, să reia descrierile, să pună sinonime peste sinonime doar ca să fie acolo ceva de umplutură. (2) Cărţile promovate de edituri ale unor persoane care numai autori nu pot fi consideraţi. (3) Romantismul excesiv şi prostia personajelor.

A.D.: E simplu: nu îmi plac deloc cărţile fantasy, cărţile sf şi documentarele.

2. Descrie locul tău perfect pentru citit.

Antoaneta: Un fotoliu comod, o cană cu apă rece, linişte şi pace.

A.D.: În parc, pe bancă.

3. Trei confesiuni legate de cărți.

Antoaneta: E simplu. Cine mă cunoaşte ştie deja că rar citesc cărţi în format clasic (prefer kindle), nu prea citesc în română (la noi nu am găsit cărţile care mă interesau; multe carti au fost traduse la mult timp după ce am citit eu varianta în engleză), am mereu kindle-ul cu mine, indiferent unde plec (mă rog, cu excepţia mersului la cumpărături😛 )

A.D.: Ador romanele romantice cu final fericit, nu suport cărţile scrise de proşti ce se consideră autori, îmi place să îmi imaginez altfel de final la cărţile pe care le citesc.

4. Când a fost ultima dată când ai plâns în cursul lecturării unei cărți?

Antoaneta: Nu prea plâng, dar sunt câteva cărţi la care am plâns. „Fetele din Shanghai”, „Visul lui Joy” şi „Me before you” (citită cu mult înainte să fie la noi „moda” asta).

A.D.: Plâng de câte ori îmi dau seama că am dat banii degeaba pe o carte proastă!

5. Câte cărți se află în acest moment pe noptiera ta?

Antoaneta: Pe kindle vrei să spui😀 se află cam 50 de cărţi🙂 ))))

A.D.: Am vreo 3-4 pe noptieră, încă vreo 2 pe măsuţa de lângă canapea, 3 cărţi mă aşteaptă prin maşină …..să continui?

6. Care este gustarea ta preferată în timp ce citești?

Antoaneta: Alune ori fructe tăiate felii.

A.D.: Mă crezi dacă îţi spun că ador să mănânc fructe uscate şi seminţe în timp ce citesc? Nu făceam asta în tinereţe, dar m-am „prostit” la bătrâneţe!

7. Numește trei cărți pe care le-ai recomanda tuturor.

Antoaneta: E cam greu…..Seria Divergent de Veronica Roth clar trebuie citită, seria Culorile dragostei de Kerstin Gier şi Oglinzi blestemate de Livia Ciobanu

A.D.: Greu de ales….mai bine aş spune numele unor autoare care îmi plac: Corina Ozon, Judith McNaught, Johanna Lindsay, Nora Roberts, Judy Garwood…..în fine, aţi prins voi ideea: cărţi romantice, cărţi de dragoste, cărţi interesante (cel puţin din punctul meu de vedere)

8. Scrie în trei cuvinte ce înseamnă cărțile pentru tine.

Antoaneta: Călătorii în timp şi spaţiu (mai mult de 3 cuvinte, dar….)

A.D.: Romantism, vis, relaxare

9. Care este cel mai mare secret de cititor al tău?

Antoaneta: Îmi plac mult cărţile despre călătorii în timp.

A.D.: Pierd nopţile citind cărţi şi mă culc atunci când alţii se trezesc.

 

Dacă vă place, preluaţi cu încredere!

 

10 gânduri despre „TAG: TESTUL BOOK-BLOGGERILOR

Parerea ta conteaza

