Hamburgeri de casă


Nu ştiu cum e la voi, dar la noi în casă există momente când fiecare are poftă de ceva anume. De cele mai multe ori încerc pregătesc eu ceea ce doreşte fiecare aşa …nu râdeţi până nu încercaţi😉

Din plictiseală, nu aveam ce face şi le-am spus copiilor îi las pe ei facă lista cu meniul pentru săptămâna următoare. Nu ştiu cine m-a pus acum am de pregătit tot felul de nebunii pline de calorii: şaorma, hamburger, ultra-mega-sandviş (asta e denumirea dată de Andrei), hoţ-dog (asta e partea cea mai dificilă pentru nu ştiu să pregătesc cremvurşti– caut reţete), profiterol etc.
Hamburgeri de casă am pregătit vara trecută şi le-au plăcut aşa am decis le fac astăzi pe plac….mic dejun: am pregătit merdenele de casă, prânz supă de pui şi hamburgeri cu salată, la desert îngheţată de casă….pentru diseară…iau pauză😛 ….. probabil vor mânca ceva lejer….cereale cu lapte sau biscuiţi şi un pahar de lapte/suc de portocale (ei vor decide….sunt mari şi ştiu şi singuri ce vor mănânce).

Am tocat 1 kg de carne de porc, am amestecat condimentele (depinde de gustul fiecăruia; eu am pus mărar, busuioc, ardei, usturoi, cimbru, sare, piper). Deşi în reţete nu apare că se pun ouă, eu m-am temut nu se face legătură cum trebuie aşa am pus şi un ou.

După aceea, am pus o bucată de folie de aluminiu pe un fund de lemn. Am format chifteluţele şi le-am turtit, le-am pus pe folia de aluminiu şi am dat totul la rece pentru câteva ore.

Am pregătit 12 hamburgeri.

Într-o tigaie gen grill am pus un pic de ulei (îmi era teamă nu se lipească; în multe filmuleţe pe youtube am văzut nu se pune grăsime, dar eu am zis mai bine nu risc nimic).

Am pus turtele de carne şi le-am prăjit uşor. Nouă nu ne place nimic în sânge aşa am avut grijă se rumeneasca bine totul înainte de a le servi.

Între timp, am tăiat roşii, castraveţi cruzi şi castraveţi acri rondele, am tăiat felii din caşul afumat (se pune caşcaval, dar am preferat folosesc cas pentru Daria nu mănâncă caşcaval decât la sandişurile calde), am pus sticlele de ketchup, usturoi şi maioneză.

Când turtele de carne au fost gata, am pus feliile de chifle pe grill câte 10 secunde. De data aceasta am avut chifle cumpărate, dar, de obicei, le pregătesc eu.

În funcţie de gustul fiecăruia, am pregătit hamburgerii🙂

Poftă bună tuturor!!!

hamburger-de-casa

Parerea ta conteaza

