Cabin Fever (Montana Maverick serie) – Karen Rose Smith


Mă ştiţi deja că sunt fan al romanelor tâmpiţele, romantice, siropoase. Dacă Antoaneta s-a apucat să vă prezinte cărţi „cu greutate”😛, eu vă arăt şi variante amuzante, uşurele…pentru suflet😉

Astfel, începând de astăzi, vă prezint o autoare pe care am descoperit-o în concediu: Karen Rose Smith.

Cabin Fever (Montana Mavericks: Gold Rush Grooms) by [Smith, Karen Rose]

Cărţile ei nu au o intrigă prea grea, personajele principale urmăresc, în esenţă, cam acelaşi traseu….diferă doar contextul şi modul în care ajung la final.

„Cabin fever” este povestea dintre o fată ce se sacrifică pentru familia ei, mai ales pentru sora mai mică plătindu-i studiile, şi şeful acesteia, provenit dintr-o familie foarte bogată.

Însă, ştiţi cum e: săracul băiat bogat. Deşi avea tot ce îşi dorea, nu era fericit, nu era mulţumit de viaţa lui, nu era sigur cine vroia să îi fie aproape şi cine avea interes financiar.

Pe de altă parte, poate ea era din altă clasă socială, însă muncea din greu pentru tot ce avea şi familia o susţinea, o iubea.

Ce îmi place mie la romanele acestei autoare: personajele ajung treptat să înţeleagă ce simt, dar în primul rând ajung să îşi înţeleagă propria viaţă, să caute soluţii reale pentru probleme. De multe ori, aceste personaje sunt puse în situaţia de a se confrunta cu situaţii grele, trebuind să îşi învingă temerile pentru a merge mai departe alături de persoana iubită.

Aceste cărţi se referă mult la auto-cunoaştere, la conştientizarea eu-ului, la împăcarea trecutului cu prezentul ca să aibă viitor calm, frumos….etc

Sper că v-am făcut şi pe voi curioşi să citiţi🙂

A.D.

10 thoughts on “Cabin Fever (Montana Maverick serie) – Karen Rose Smith

    1. Saptamanile acestea apar articole despre carti interesante, traduse la noi. Le-am transferat de pe vechiul blog si inca mai am de transferat, dar nu prea mai am timp.
      In principiu, am scris despre carti care erau cunoscute la nivel international si la circa 1-2 ani maxim au fost traduse si la noi. Ma bucur ca am avut intuitie buna🙂

      Apreciază

        1. La noi apar carti, dar e nevoie si de putin curaj din partea editurilor si banuiesc ca este vorba si despre o suma de bani pentru drepturile de autor.
          Intuitie buna am avut in ultimii ani. Sa vedem daca am dreptate si cu alte autoare….
          Lectura placuta ☺ orice iti alegi.
          Pot sa iti recomand Strada Fictiunii de la editura All. Sunt carti pentru toate gusturile.
          Daca preferi romanele de dragoste…pe acestea le gasesti in colectiile romantice de pe orice librarie online.
          Epica, editura Trei…..etc…sunt edituri care au avut curaj sa aduca in tara autori contemporani cu romane de dragoste celebre pe plan international….
          Ma mai gandesc si iti mai scriu alte recomandari.

          Apreciază

    1. Nu cred ca aceasta serie va fi tradusa, cu cea mai mare sinceritate.
      Asta i-am spus si lui A.D. cand imi povestea ce a citit in concediu.
      Cand a fost vorba despre Samantha Young, Colleen Hoover etc…da, eram convinsa ca vor fi traduse si la noi.
      Dar acelea erau carti cu subiecte mai grele, dezvoltate bine, sustinute de o campanie puternica de marketing americana….
      Aceste carti sunt ….de duzina, din punctul meu de vedere.
      Sunt carti care sa fie citite…..cand nu ai ce face…

      Apreciază

    1. Din cate stiu,A.D. a luat-o de pe amazon. Nu cred ca sunt traduse la noi, dar nu se stie.
      In urma cu multi ani (cred ca sunt 15-18 ani de atunci), existau niste colectii de romane siropoase in format mic. Posibil sa fie ceva si pe acolo, dar nu stiu ce sa zic.

      Apreciază

Parerea ta conteaza

