Planuri pentru vara…următoare


Nu ştiu cum se întâmplă, dar nu am reuşit nici vara aceasta să le ofer copiilor o vacanţă aşa cum îşi doreau şi cum meritau după un an greu şi lung de şcoală.

Mă ştiţi deja că nu am obiceiul să fac planuri tocmai pentru că experienţa din alţi ani mi-a arătat că viaţă îmi oferă şi aşa multe lămâi surprize şi nu mai e cazul să adaug eu alte dezamăgiri doar de dragul de a face liste şi listute, planuri şi speranţe…

Anul trecut am fost ocupaţi cu construcţia gardului şi am rămas blocaţi din cauza faptului că muncitorii au terminat gardul ….la finalul verii…

Anul acesta, „surpriza” mi-a făcut-o soţul şi am rămas fără maşină…mai bine zis…el a rămas fără maşină şi a luat-o pe a mea ceea ce a însemnat că am avut multe dificultăţi să ne deplasăm (şi în astfel de momente regret amarnic faptul că ne-am mutat la curte, în afara oraşului).

În urmă cu câteva săptămâni, am fost cu cei mici la o petrecere ce se ţinea la piscină. Ce să vă zic….a fost cea mai frumoasă petrecere la care am participat (deşi la ceva similar am fost şi în urmă cu aproape 3 ani, dar acolo nu cunoşteam pe nimeni în afară de sărbătorit şi părinţii lui).

Piscina Metalica Hobby Pool Supraterana

Din cei 14 copii prezenţi, niciunul nu mai vroia să iasă din apă….Toţi se distrau, râdeau, înotau…cine nu ştia să înoate (cum sunt ai mei pitici) era ajutat de ceilalţi (bine, aveau colac şi aripioare, dar oricum…)

Abia dacă se mişcau până la masă ca să mănânce ori să bea ceva…

La final, copiii mei m-au întrebat dacă nu ar fi o idee bună să construim o piscină ori să cumpărăm una….Da….piscine, piscine….există tot felul de idei şi modele….preţurile sunt variate…

Au dreptate şi ei…dacă mai avem o vară ca acestea din urmă…..o piscină ar fi ideală…Spaţiu este în curte, nu asta ar fi problema, indiferent de ce tip de piscină am alege. Ar fi necesar probabil să re-amenajăm un pic zona dacă am alege o piscină mai mare (în ideea să fie o investiţie pentru mulţi ani de acum înainte), dar oricum intenţionez să modific amplasarea copăceilor de tuia pe care îi avem aşa că….

În plus ar avea ce să facă atunci când le vin prietenii în vizită …

Personal, cred că o piscină „îngropată” ar fi ideală pentru că ar putea fi acoperită mai uşor pe perioada anotimpului rece. La drept vorbind nici nu ar conta ce fel de piscină ar fi…important ar fi ” să fie”!

Culmea e că toţi prietenii lor locuiesc la curte şi niciunul nu are piscină mare. Poate ne mobilizăm mai mulţi părinţi şi facem ceva pentru copii (e drept, nici pentru noi nu ar fi rău).

În fine…..dacă ar fi să fac un plan ori o listă….piscina ar fi pe primul loc pentru vara următoare….

La voi cum e?

32 de gânduri despre „Planuri pentru vara…următoare

  1. Nu mai stiu unde am vazut o poza cu o piscina in jurul careia se construise un fel de platforma din lemn , foarte dragut a iesit. Eu una imi doresc tot asa sa ne mutam in afara orasului dar la noi schimbarea n-ar fi chiar asa mare ca si in oras tot la casa stam, nu stiu daca as putea locui la bloc,mi se pare sufocant – normal caci toata viata am stat la casa cu curte.Parteamisto e ca si la tara unde avem gradina, trece autobuzul din juma in juma de ora. Dar aerul de munte e inegalabil.

    Apreciază

    1. Cred ca stiu la ce imagine te referi sau cel putin banuiesc ca ne gandim la acelasi lucru.
      Am stat la bloc pana in urma cu 8 ani si pot spune ca nu imi vine sa cred ca am trait atatia ani intre 4 pereti

      Apreciază

  2. Si inca ce mi-ar placea sa ma balacesc toata ziua! Nici acum nu m-am obisnuit cu faptul ca nu am marea la 2 pasi, sa dau o fuga vara de cate ori imi trece prin cap🙂. Momentan stam la bloc insa, asa ca piscina e doar un vis.

    Apreciază

  3. Având în vedere că stau la bloc, niciodată nu m-am gândit la varianta asta. Însă dacă ție îți place ideea și copiilor tăi la fel, aș pune-o în practică gen. Așa acoperită cum menționai în articol. Faci o investiție de început și apoi nu mai dai banii pe intrările de la ștrand. Și alta e când ai spatiu și îți poți face piscina în curte. Ultima dată când am fost intr-o piscină în curte… a fost acum mulți, mulți, foarte mulți ani. Deși nu am făcut diferențe mari atunci, eu zic că să ai o piscină în curte e fantastic.

    Apreciază

    1. Inainte sa va mutati la curte, sa luati in calcul si ce cheltuieli sunt in plus.
      Spun asta din experienta…Uneori imi doresc sa ne mutam inpoi la bloc pentru ca mi se pare ca ar costa mult mai putin

      Apreciază

Parerea ta conteaza

