Ink Reunited (Montgomery Ink series, book 0.6) – Carrie Ann Ryan


Promiteam ieri ca voi scrie despre o serie de carti un pic….aparte si azi s-ar putea sa va surprind complet!

Si pentru mine a fost o surpriza completa aceasta carte. A fost prima data in anii mei de viata – si vorba aia chiar nu mai am multi de trait – cand am citit o carte despre o relatie intre 3 persoane, mai exact despre un trio: o fata, doi baieti…ma rog….femeie-barbati!

Dupa ce am depasit surpriza (prietena mea din State nu m-a avertizat in avans, din pacate), am zis ca as vrea sa citesc totusi cartea. Sa nu cumva sa mor proasta😀

Este o carte despre prejudecati, despre relatii secrete, despre mentalitati.

Nu stiu cum as reactiona daca fetele mele ar avea o asemenea relatie ori daca baiatul cel mare ar avea o relatie cu o fata si un alt baiat…

Probabil ca nu ar mai conta nimic decat sa fie fericiti. La urma urmei asta isi doreste orice parinte.

Carrie Ann Ryan reuseste sa prezinte intr-un mod destul de subtil relatia dintre cei doi barbati, fara descrieri erotice probabil pentru a nu „leza” sentimentele unora. Nu am habar. Recunosc si faptul ca nu stiu daca as fi reusit sa citesc astfel de scene, dar nu am avut „ocazia” asa ca nu pot spune nimic in acest sens.

Sassy este un personaj puternic care a fugit mult in viata.

Intai a fugit din familia atotputernica care o tinea ancorata intr-o lume a banilor, a lacomiei si a presiunilor.

Apoi a fugit de relatia cu Rafe si Ian de teama prejudecatilor si a presiunii publice.

Dupa multi ani, cei doi barbati decid sa reia relatia lor si sa o includa pe Sassy.

Este interesant faptul ca autoarea pune accent pe ideea ca o relatie nu poate fi reluata, ci trebuie conturata pe noi premize.

In timp, oamenii se schimba, evolueaza. Nu ai cum sa sustii ca iubesti o persoana pe care nu ai vazut-o un deceniu. Poti doar sa inveti sa o cunosti din nou, sa te re-indragostesti.

Cartea se refera la problema mentalitatii inguste a oamenilor, la presiunea psihica pe care o resimt cei care sunt…altfel.

Autoarea are grija sa includa si personaje care ii sustin pe cei trei, nu ii marginalizeaza.

Probabil ideea a fost ca sa prezinte realitatea asa cum e ea: cu bune si rele, cu oameni care te iubesc indiferent de alegerile sexuale pe care le faci ori care incearca sa te distruga doar pentru ca vor si pot.

Nu stiu ce sa zic?

Sa recomand cartea ori nu?

Cred ca depinde efectiv de fiecare in parte!

A.D.

Parerea ta conteaza

