Harder than Words (Montgomery Ink serie, book 3) – Carrie Ann Ryan


Al doilea volum din serie aduce in prim plan un aspect dureros: femeie umilita de sot, maltratata psihic o viata.

Asa cum am zis cartile din serie aduc multe teme de actualitate care trebuie dezbatute. Stiu ca este vorba de o serie erotica, insa subiectul cartilor nu se refera strict la scene de acest gen.

Meghan Montgomery a fost umilita de sot pe toata perioada casniciei si ajunsese sa creada ca nu e buna de nimic, ca nu se descurca cu treburile casei si de aceea nu merita sa mearga la reuniuni de afaceri ale sotului, ca e delasatoare etc.

Stiti si voi cum procedeaza unii barbati asa ca va puteti imagina restul de probleme care apar in mintea unei femei aflate intr-o situatie similara.

E si mai rau daca exista copii in familie pentru ca incep sa preia din comportamentul adultilor.

Cam asa se intampla si in aceasta carte cu cei doi copii ai cuplului.

Ce imi place enorm la seria aceasta este modul in care familia si prietenii se strang si sunt uniti in fata problemelor. Stiu ca Antoaneta a trecut prin situatii grele in ultimii ani si mereu imi spune cat si-ar dori sa fi avut o asemenea familie. O inteleg si stiu cat am incercat eu sa fac acest lucru cu familia mea numeroasa: sa ii invat sa fie uniti!

Cartea aceasta povesteste despre Luc, prietenul ei din copilarie, care se intoarce in oras si decide sa reia legatura lor si sa o duca la nivelul urmator la un an de la divortul lui Meghan de Richard.

Pentru ca aceasta carte se refera strict la problema relatiei de egalitate dintre soti, autoarea nu a adus in prim plan si alt aspect (desi am cumva banuiala ca a fost tentata daca ma iau dupa anumite fraze): Luc este negru, Miranda este alba.

Nu conteaza aceasta idee pentru ca nu se leaga nimeni de acest aspect.

Va las sa urmariti un video-clip cu una dintre trupele preferatele ale Antoanetei (m-a convins si pe mine sa imi placa, ce pot sa zic?) care consider ca se potriveste clanului Montgomery

 

 

A.D.

Parerea ta conteaza

