Informare


Text preluat de pe pagina fb

Pentru cei care inca nu s-au lamurit cu privire la denumire….si inca altele..
1) Am avut o vara plina de idei si idei, m-am razgandit si tot asa….Dupa ce am schimbat denumirea de pe facebook, am realizat ca trebuie sa astept 60 de zile ca sa modific (evident ca citisem acest lucru, dar e si mai clar ca nu am fost atenta)
2) Am inchis blogul Pitici, dar Voinici de doua luni; intre timp, lucrurile in viata mea au luat alta intorsatura….
3) Am pastrat blogul vechi si i-am dat numele de Lecturi cu aroma de viata unde vor fi aproape in totalitate recenzii, mai vedem ce modificari survin, daca vor mai fi….
4) Am deschis un blog pe domeniu propriu – Drumul vietii – unde am transferat articolele de pe Pitici, dar Voinici (sunt multe articole unde erau linkuri catre mai multe site-uri si blogurile prietene care acum s-au reactivat din acest motiv! Nu va speriati! Tot eu sunt, dar cu alt nume si alta fata 😀 )
5) Blogul Drumul vietii inca nu are forma definitiva…pentru ca nu stiu daca e asa cum as vrea…este prima data in viata mea cand timp de mai multe saptamani m-am comportat ca o persoana fara experienta, fara a putea lua o decizie definitiva….probabil totul e din cauza ca nu stiu exact pe ce drum sa merg si daca fac bine ce fac….
Aici tin sa precizez ca articolele transferate sunt peste 2000 si la unele nu s-au transferat si fotografiile. Incerc sa iau fiecare articol in parte, dar e o munca de Sisif, asa ca, daca intrati pe blog si constatati ca nu sunt fotografii, lasati un comentariu ca sa stiu si eu si sa modific.
6) Multumita unei persoane – Claudia la tine ma refer, evident – si baietilor de la Spatiul Ro am reusit sa invat si sa adaptez ideile noi la ceea ce sper sa se contureze pe blogul nou.
7) Sper ca v-ati lamurit cine e in spatele denumirii – promit ca in octombrie ma intorc la numele meu ca sa sa recunoasteti usor
8) Vechile colaborari cu firmele partenere continua, veti putea citi in continuare articole despre produsele pentru copii
9) Deja sunt pe blog colaborari noi de care sper sa va bucurati si voi alaturi de noi.
10) Daca aveti sugestii de articole si de teme (si nu se regasesc deja pe blog), astept sa imi spuneti! Stiti ca sunt deschisa oricarei comunicari si colaborari.
11) Inca mai am multe lucruri de invatat pentru ca un blog pe domeniu propriu se administreaza altfel decat unul pe subdomeniu. Va rog sa aveti rabdare daca vi se pare ca sunt lucruri nedefinite. Invat, invat, invat 😀

M-am intins enorm, dar cred ca am reusit sa lamuresc mai multe lucruri cu ocazia aceasta.
Va multumesc tuturor ca imi sunteti alaturi! Si multumesc si prietenilor vechi si noi care m-au sustinut si mi-au fost alaturi asa cum a putut fiecare!
Noul blog este acesta – Drumul vietii
www.drumulvietii.com
Blogul vechi, pastrat in continuare, este Lecturi cu arome de viata
www.slabescdupanastere.wordpress.com
Va astept pe ambele bloguri sa discutam!
Am creat o singura pagina fb pentru ambele bloguri unde va invit sa va conectati pentru noutati
https://www.facebook.com/LecturiCuAromeDeViata/
Va doresc o seara frumoasa!

2 gânduri despre „Informare

Parerea ta conteaza

