Cadouri de toamna pentru mine


Adevarul este ca de mult prea mult timp nu m-am mai gandit la mine.

Pur si simplu la mine!

Sunt ani buni de cand ceilalti sunt pe primul plan, pe al doilea, pe al….iar eu pe ultimul si poate nici pe ala!

In vara aceasta, am avut iar niste hopuri in viata.

Bine, poate nu neaparat in vara, cat ca au inceput din primavara.

De o luna am inceput sa imi schimb viata.

Nu vorbesc (din nou) despre diete!😛

Vorbesc despre mine, despre sufletul meu!

Am inceput cu deschiderea unui blog nou!

Muncesc la el zi si noapte, inca mai sunt multeeeee lucruri de pus la punct, dar incepe sa capete contur! Am schimbat fata, numele, articolele, tagurile, categoriile…..am invatat sa instalez plunginuri, sa administrez pe domeniu propriu….ce nu stiu, intreb!

Am inceput noi colaborari pe ambele bloguri.

De la edituri la magazine online, am discutat, negociat colaborarile. In principiu, este vorba de sistem barter asa ca nu va imaginati ca ma voi imbogati peste noapte!

Ideea este ca aceste lucruri reprezinta o provocare pentru mine si ma ajuta ma mentin concentrata si, cel mai important, fericita!

Am hotarat sa imi schimb garderoba.

Am inceput cu sandale, cu haine…Pe vremuri ma imbracam elegant, in ultimii 2 ani am optat strict pentru stilul sport/comod.

Acum revin partial la stilul elegant.

Discutam cu o prietena chiar azi si ii spuneam ca am realizat un lucru: am genti din piele frumoase care stau saracele in dulap si ma asteapta de mult timp sa imi aduc aminte de ele si sa le folosesc!

Asa sunt mereu pe fuga, mereu in masina…incat ajung sa ma imbrac in blugi, tricou, adidasi….o gentuta plic (gen portofel daca vreti) din piele si gata!

Al meu arata cam asa (imi place mult culoarea rosie, dar o folosesc (momentan) numai la acest plic si la gentile care ma asteapta in dulap😀

plic-gentuta-piele-intoarsa

Claudia si Irina, doua bloggerite cunoscute pe facebook, mi-au sugerat sa imbin stilul sport cu cel elegant si am prins rapid ideea.

Sincer, mi-ar place ceva de genul acesta cand ma imbrac sport

rucsac-piele-intoarsa-naturala-bella-black-artiz

Pentru ca tot povesteam de sandalele mele noi, mi-am dat seama ca o geanta eleganta din piele s-ar potrivi de minune la ele

geanta-delice-blackwhite

In fine….exista pe piata multe oferte, important e sa aleg ceva care sa i se potriveasca si Dariei pentru ca, mai nou, a prins gustul lor.

Nu v-am spus?

Cand a terminat anul scolar, mi-a luat una din gentile din dulap ca sa o poarte la serbarea de final😛

Deja poarta incaltamintea mea pentru ca a crescut si are preferinte si pretentii. Acum ma cearta pentru ca sandalele noi sunt un pic mai mari de piciorul ei😀

Mi-a „promis” ca vara urmatoare nu mai scap si da raidul prin dulapurile mele🙂 )))

Nu, nu ne potrivim la haine (ar fi imposibil), dar cand este vorba despre genti, esarfe si incaltaminte……pazea!

Va doresc si voua o toamna frumoasa si plina de bucurii!

4 thoughts on “Cadouri de toamna pentru mine

Parerea ta conteaza

