Unde ma gasiti online?


De cand e lumea si pamantul, oamenilor le place sa socializeze.

De cand am blogurile, am folosit aproape exclusiv Facebook.

Am descoperit rapid multi oameni din trecutul meu, dar si multi prieteni noi.

Am deschis o pagina unde postez articolele de pe cele doua bloguri (nu vreau sa ma incurc cu doua pagini).

Daca va intereseaza sa vedeti ce postez pe pagina facebook, click aici.

Am avut cont pe Pinterest multi ani, insa cu adevarat il folosesc de aproape o luna.

Daca va intereseaza ce postez acolo, click aici.

Recent, am descoperit / inceput sa folosesc alte retele de socializare.

Sa le iau pe rand, nu?

Instagram (unde va puteti conecta cu contul facebook) il folosesc si de pe telefon, dar si de pe calculator. Parerea mea este ca de pe telefon poti face mult mai multe lucruri pe aceasta retea decat de pe calculator.

Ma gasiti aici, daca va intereseaza.

Am cont si pe Twitter unde se publica automat postarile de pe bloguri. Este destul de interesanta aceasta retea preferata de americani. Mai usor mi se pare de pe calculator, dar e ok si de pe telefon.

Ma gasiti aici!

Astazi am descoperit inca o retea. Nu m-am dumirit exact cum functioneaza, va tin la curent pe masura ce o studiez.

Se numeste Bloglovin. M-am conectat cu contul facebook. Mi se pare o combinatie intre Pinterest, Instagram, Twitter. E chiar interesanta. Am descoperit multi bloggeri straini si romani, dar si cititori.

Ma gasiti aici. Am pus un buton B ca sa va fie usor sa accesati pagina mea de pe aceasta retea.

box-128

Pe masura ce mai descopar cum functioneaza retelele de socializare din lume, va tin la curent.

Va invit sa ma urmariti pe aceste retele! Practic, e alta lume😉

Update:

Alte retele descoperite ieri, dar inca nu le-am studiat prea mult

Reddit – nu m-am prins foarte bine cum functioneaza. Ce am inteles (cat de cat) este ca postezi link, alegi categorie si subcategorie de discutie. Membrii acelui grup sunt liberi sa comenteze, sa laude ori sa critice cum vor.

Tumblr – Am facut contul ieri, zilele acestea voi studia sa vad ce poti face si cum socializezi🙂

Pocket – chiar nu stiu ce poti face. Momentan e pe lista de studiu😀

8 gânduri despre „Unde ma gasiti online?

Parerea ta conteaza

