Halloween – peruci, costume, masti ?!? (P)


De cativa ani, la noi in tara sarbatorile americane au prins tot mai mult la publicul tanar.

Pe de o parte, discutam despre petrecerile pentru tineri, pe de alta despre petrecerile copiilor.

In ultimii ani, la scolile unde invata copiii mei aceasta sarbatoare a fost adoptata cu entuziasm si adaptata la specificul romanesc.

Nu intelegeti gresit: aceasta sarbatoare a fost adoptata mai degraba pentru ocazia oferita de a se costuma, de a manca dulciuri cu design ciudat si de a se distra „altfel”.

Anul trecut, am participat la un fel de festival/carnaval unde multe fete purtau peruci.

Stiti ca la scoala nu au voie sa mearga cu parul vopsit, dar moda este ca parul sa aiba culori cat mai traznite asa ca…perucile sintetice (synthetic wigs) au fost alegerea potrivita.

Pe strada si nu numai

Zilele acestea am mult de alergat pentru a rezolva niste acte si am avut ocazia sa vad multe adolescente care purtau peruci colorate.

La un moment dat, fiica-mea imi spune: „mami, parca a venit deja Halloween-ul”.

Si mi-am dat seama ca are dreptate.

Unele persoane aleg sa poarte peruci sintetice ieftine (Cheap Synthetic Wigs) pentru ca le place sa isi schimbe des infatisarea, dar mediul unde invata ori lucreaza nu le permite sa o faca in acest mod.

Cu alte cuvinte nu pot sa se duca la scoala ori la serviciu cu parul vopsit in culori de acest gen pentru ca risca sa fie exmatriculate ori concediate, iar perucile reprezinta o modalitate mai rapida si ieftina de a iti schimba infatisarea dupa bunul plac.

a75f6251-c693-444e-895b-7207b38617b8

d9ca4360-66e5-4c0f-975c-bc77f2a28d85

 

86296189-de0e-41cc-8f01-8b070b8f8ed5

Alte persoane aleg sa isi vopseasca parul in tot felul de suvite si culori pentru a-si exprima personalitatea.

b148ed7d-bc0a-45b1-95fb-067811970f9a

61962022-5a38-4762-ad6b-fa0a8c56675d

Exista si persoane care poarta peruci de genul celor de la Wigsbuy pentru ca le place sa isi schimbe infatisarea.

Recunosc cu cea mai mare sinceritate ca am cumparat doua peruci sintetice pentru copii in urma cu cativa ani (una mov si una albastra) care ii amuza si acum si constituie deliciul petrecerilor de ziua lor cand toti copiii isi doresc sa le probeze, sa se prosteasca, sa se joace cu ele.

Cand m-am hotarat sa scriu acest articol, nu aveam o idee clara despre acest subiect.

Ma gandeam la faptul ca sunt oameni care poarta peruci de nevoie (caderea parului – calvitie ori tratament chimic care a dus la caderea parului – cancer).

Pentru multi, insa, acest subiect este departe si perucile reprezinta doar un accesoriu pentru distractie, pentru o petrecere costumata.

De ce este nevoie pentru o petrecere reusita de Halloween?

  • costum
  • peruci
  • masca
  • mancare si dulciuri
  • bautura
  • muzica buna

Despre comenzi internationale

Am vazut pe mai multe bloguri descoperite in ultima luna ca exista posibilitatea de a cumpara peruci de pe site-uri din strainatate, la preturi foarte bune.

Nu ma intrebati de preturi si de taxa de transport pentru ca nu am apelat inca la aceste servicii.

Pana acum, am avut doar doua comenzi internationale: anul trecut am cumparat haine de scoala de pe un site din Anglia, anul acesta am comandat accesorii pentru pauza de masa de pe un site in limba romana care s-a dovedit a fi din Ungaria.

Asa ca experienta mea este limitata.

Din Anglia pana in Romania taxa a fost maricia – 20 lire.

Din Ungaria pana in Romania taxa a fost buna (excelenta as zice eu) – 35 ron.

De ce as purta peruca?

Pentru a incerca alte variante de coafuri si culori

Nu stiu cum e la voi, dar eu am testat vopsea de par de-a lungul timpului.

De la culori deschise pana la culor inchise.

Si cand aveam par lung, dar si cand m-am tuns.

Ce am invatat ?

Am o sensibilitate la chimicalele din vopsea si nu o suport pe piele. Ma ustura, ma arde. Unii considera ca e alergie la un compus chimic.

Nu am idee la ce.

Am testat vopsea sub forma de spuma.

E ok. Nu patesc nimic.

Problema este ca, dupa mai multe spalari, se duce culoarea si devine spalacita.

Ma tenta in toamna aceasta sa imi schimb culoarea la par, dar am avut noroc sa descopar un site cu peruci sintetice (multumesc grupului unde bloggeritele sunt atat de active!).

8c3b1ff4-5022-4400-84f4-b98bb6c80c12

cca1adb7-d709-468a-a97d-f3f68db917e2

In toamna aceasta, am decis ca e mai ieftin, dar si mai sanatos sa port o peruca sau mai multe daca doresc sa testez coafuri si culori decat sa imi risc parul ori pielea capului facand teste si teste.

Ce am descoperit?

Pe internet, este suficient sa folositi cuvinte cheie precum peruci sintetice (synthetic wigs) sau peruci sintetice ieftine (Cheap Synthetic Wigs) sau peruci rezistente la caldura (heat resistant wigs) pentru ca da, poti sa te incalzesti bine de tot pe cap atunci cand porti o peruca, iar daca aceasta nu este buna, cine stie ce se poate intampla.

Spre exemplu, daca doriti sa va distrati de Halloween, ar cam fi momentul sa dati comanda de peruci pentru voi si prietenele voastre. Un link util ar fi acesta  – http://shop.wigsbuy.com/s/Halloween-Sales/

Daca doriti, ca si mine, sa testati peruci cu tunsori interesante ori culori care sa arate cat mai natural, puteti accesa acest link – http://shop.wigsbuy.com/Custom-Synthetic-Wigs-101996/

Intrebare

Cine a comandat de pe acest site?

In cat timp vin comenzile?

Va plac perucile comandate?

39 de gânduri despre „Halloween – peruci, costume, masti ?!? (P)

  1. Cu vopseaua m-am lecuit😛 o singura data am incercat, parul s-a facut…varza – cadea, se rupea si era plin de matreata de nu se mai curata nicicum…. si m-am lecuit, nu ma mai vezi vopsita pt nimic in lume.

    Ne-ai dat o tema de gandire, in caz ca vor, pt Haloween, sa vedem.

    Apreciază

    1. Cu vopseaua am patit-o rau de tot cand ma ardea pielea capului.
      De atunci, daca nu am stare si vreau sa ma vopsesc, apelez la vopsea sub forma de spuma, dar si acolo trebuie sa am grija.
      Perucile mi se par o idee mai simpla si mai de efect, fara implicatii pentru sanatatea mea.

      Apreciat de 1 persoană

    1. 🙂 ))))
      Halloween-ul este o sarbatoare imprumutata.
      Ea se refera la spiritele bune si este o noapte de sarbatoare.
      Totul a degenerat spre ceea ce inseamna monstri, sange etc din cauza comerciantilor care au observat gustul (indoielnic) al consumatorilor pentru ceea ce inseamna horror si spaima.
      Si la noi in tara exista o sarbatoare asemanatoare in care se serbeaza ielele si vrajitoarele care aduc bunastare si recolte bune, insa , de-a lungul timpului, aceasta traditie s-a pierdut si se mai tine doar in anumite zone rurale.

      Apreciază

Parerea ta conteaza

