Dar de blog lunar


Asa cum stiti, am decis sa continui traditia de a oferi un dar de blog persoanei care a comentat cel mai mult pe blog.

Ma bucur ca recenziile de pe blog au asa succes.

Sper sa fie in continuare apreciate de cititori!

Felicitari, Hope Less!

top-comentatori-lecturi-cu-arome-de-viata

Premiul va fi unul surpriza care sper sa iti placa!

L.e.: premiul va fi surpriza, dar …va fi ales in functie de personalitatea persoanei castigatoare. Sper doar sa nimeresc premiul potrivit 😀

L.e.2: Am fost intrebata la ce premiu m-am gandit pentru Hope Less asa ca va arat ce am pregatit pentru o cititoare pasionata

dar-de-blog-lecturi

Despre cartea „Dupa banchet” am scris aici 

L.e.3: Pe celalalt blog a iesit alta castigatoare. Premiul ei este diferit, in functie de ce banuiesc eu ca i-ar placea sa primeasca. Sper doar sa nu gresesc

7 gânduri despre „Dar de blog lunar

Parerea ta conteaza

