Girlology. In lumea fetelor


Am cumparat cartea mai mult din curiozitate. Vroiam sa vad daca e utila cat de cat pentru Daria.

girlology

Cautand pe net referinte despre aceasta carte, am descoperit un site interesant intitulat GIRLOLOGY .

Este un site dedicat adolescentelor, dar si parintilor. In aceasta perioada il studiez si eu asa ca nu va pot da prea multe detalii.

La prima vedere, pare interesant si la obiect!

Cartea

Este strict pentru adolescente.

Am cumparat-o pentru Daria, dar nu e inca momentul potrivit sa o citeasca.

Referirile din carte sunt mult peste nivelul ei de varsta, de experienta si de pregatire.

As zice ca aceasta carte este potrivita de la 14 ani in sus.

Se pune mult accent pe ceea ce inseamna sex, trup, sexualitate etc.

Singurul capitol care mi se pare relativ ok pentru varsta ei esrte cel despre puterea fetelor – Girl Power, dar si acolo e de discutat pentru ca 9 ani e o varsta cam mica.

Nu pot spune ca mi-a placut prea mult subcapitolul „Unde au disparut toti parintii normali?”

Sentimentul meu a fost ca li se sugereaza fetelor ca e normal sa fie neintelese, ca parintii sunt demodati.

In fine, poate e doar parerea mea….

Voi ati citit-o?

Cum vi se pare?

Daca doriti sa comandati cartea, o gasiti aici cu 23.53 ron sau aici cu 21.85 ron .

One thought on “Girlology. In lumea fetelor

Parerea ta conteaza

