O noua colaborare


Finalul acestei saptamani aduce o noua colaborare.

De data aceasta este vorba despre Editura All.

Cititorii vechiului blog isi aduc poate aminte de faptul ca am participat la campania vALLutar si am promovat literatura alaturi de multi bloggeri din Romania.

De data aceasta, este vorba despre o campanie diferita.

Pentru cei care nu stiu, fetita mea a dorit mult sa aiba un blog.

S-a rugat de mine o vara intreaga sa ii deschid unul si abia in toamna am cedat.

Blogul este la inceput, dar ea are deja idei despre ce vrea sa publice si, mai ales, despre ce nu vrea!

De asemenea, am acceptat sa ii deschid si un canal de youtube.

Colaborarea cu editura All este atat pentru ea cu blogul Good Panda Girl, cat si pentru mine.

Pentru ca ea va scrie articolele strict din punctul ei de vedere (da, o supraveghez, nu va faceti griji; nu, nu intervin, cel mult ii arat daca sunt greseli – presupunand ca accepta sfatul meu!), am hotarat ca acele carti primite de ea sa le prezint si eu, din punctul de vedere al adultului.

Saptamana viitoare vor apare recenziile – „Anul in care te-am intalnit” (Cecelia Ahern) si „Exploratorii” (Erin Hunter).

all

 

13 thoughts on “O noua colaborare

Parerea ta conteaza

