Lista de autori romani contemporani


In urma cu ceva timp, am cerut ajutorul celor din lista mea de prieteni de pe facebook.

Doream sa citesc carti scrise de autori tineri, romani, contemporani.

Pentru ca multi nu au apucat sa scrie tot ce mi s-a recomandat, am fost intrebata de mai multe ori daca nu scriu un articol ca sa isi formeze o idee ce sa cumpere.

Cu scuzele de rigoare daca lipsesc nume din lista – recunosc faptul ca am fost coplesita sa descopar atatea nume si sa primesc atatea recomandari – si cu rugamintea sa completati voi cu nume (ale voastre ori ale altora) lista de mai jos.

[update: nu am trecut numele autorilor ale caror carti deja am inceput sa le citesc]

Nu este o lista ierarhizata:

  • Gabrielle Guvenel
  • Nicoleta Tudor
  • Cindea Corina
  • Monica Ramirez
  • Doina Rusti
  • Dan Lungu
  • Florin Lazarescu
  • Gabriela Adamasteanu
  • Theo Anghel
  • Marina Neagu
  • Florina Sanda Cojocaru
  • Radu Gavan
  • Andreea Chiper
  • Lavinia Calina
  • Tony Mott
  • Adrian Cristescu
  • Adrian Onciu
  • Eugen Ovidiu Chirovici
  • Oana Mujea
  • George Arion
  • Stelia Turlea
  • Bogdan Hrib
  • Lucian Ciuchita
  • Nicole Patric

 

9 gânduri despre „Lista de autori romani contemporani

    1. Cine avea timp sa scrie pe agenda si numele de carti?
      Eram asa incantata ca primeam recomandari incat am notat doar numele autorilor.
      E simplu: da cautare pe elefant, carturesti, emag, libris, librex etc si gasesti ceea ce vrei sa citesti🙂
      Daca esti cuminte si participi la concursuri, sa stii ca pregatesc ceva frumos pe celalalt blog care s-ar putea sa iti placa pentru Cris, dar si ceva pentru tine aici pe blog🙂

      Apreciază

          1. Intentionez sa ajung pe 19. Am invitatii la mai multe lansari, inclusiv o lansare la Editura Diana alaturi de Adriana Mitu.
            Sper sa nu apara ceva si sa imi incurce planurile.

            Apreciază

Parerea ta conteaza

