Idei si recomandari – carti


Initial, am vrut sa scriu cartile in forma ierarhica, dar am realizat ca nu pot sa le impart dupa anumite criterii si am renuntat.

Am decis ca e mai bine sa le trec asa cum imi amintesc de ele si sa va dau linkuri ca sa le puteti citi si voi.

Nu am apucat sa scriu recenzii la toate cartile citite. De multe ori ma asez la calculator si scriu articole, programez cat de multe pot, dar efectiv nu reusesc sa scriu despre tot ce imi propun.

Pentru ca se apropie targul de carte Gaudeamus, ma gandesc ca poate multi dintre voi asteapta acele zile pentru a prinde niste reduceri, pentru a descoperi alte carti.

Nu am citit atat de multe carti in limba romana pe cat mi-as fi propus, dar voi trece cam tot ce imi amintesc eu.

Voi trece si cartile in limba engleza, poate vor fi traduse la noi si ar fi bine sa le cunoasteti dinainte, ori poate le cititi in engleza si nu mai asteptati 🙂

Ce am citit in aceasta toamna

  • In cautarea lui Nouf de Zoe Ferraris – am scris aici si aici despre aceasta carte
  • Va recomand si celelalte carti scrise de Zoe Ferraris – City of Veils si Kingdom of Strangers ; nu am apucat sa scriu despre ele, dar le-am citit in primavara
  • Dupa banchet – Yukio Mishima – am scris aici despre carte

  • Adapostul de Kathi Appelt – e pentru copii mai mari; am scris aici despre ea

  • Felinare stinse – Cristina Otel – am scris aici despre carte
  • Pasi in trecut – Lina Moaca – a devenit una dintre cartile mele preferate; am scris aici despre ea
  • Te voi gasi – O.G.Arion este volumul doi din seria Nemuritor – articolul il gasiti aici ; Oana m-a onorat cu increderea ei si mi-a trimis pentru prerecenzie si al treilea volum Dincolo de timp despre care veti citi un articol chiar inainte de lansarea lui oficiala de la Gaudeamus 🙂
  • Febra – Serge Brussolo – carte sf despre care am scris aici

  • Rasistii – Kunal Basu – o carte interesanta despre care puteti citi aici

  • Printesa si profetul – Shafique Keshavjee – carte frumos scrisa despre realitatile globalizarii; puteti citi articolul aici

  • Papusile de Cristina Nemerovschi – o carte care m-a surprins mai mult decat placut; nu aveam habar ca avem o autoare atat de talentata; articolul il gasiti aici

Alte carti

1.Daca va intereseaza carti despre politica, istorie si lucruri de acest gen, am scris deja multe articole pe care le gasiti aici.

2.Daca va intereseaza carti romantice, A.D. a publicat (cu ajutorul meu) articole aici. Ca o paranteza, nu am incetat colaborarea cu ea, dar a fost bolnava si s-a internat in spital pe o perioada nedeterminata. Ne leaga o prietenie profunda asa ca, indiferent daca mai public articole despre cartile recomandate de ea, acest lucru nu se va schimba 🙂 Multa sanatate, scumpa doamna!

  1. Am citit mai multe carti in engleza si romana despre care nu am avut timp sa scriu pe blog. Va dau lista lor ca sa le puteti citi daca va intereseaza subiectul
  • Teodor Baconsky – Facebook- fabrica de narcisism
  • Andreea Tudor – Miturile vikingilor si viziunea Sfarsitului
  • am inceput seria scrisa de James Dashner Maze Runner
  • am citit cartea trimisa de Oana Arion – Dincolo de timp – prerecenzia va apare inainte de lansarea oficiala de la Gaudeamus – multumesc, Cici, pentru incredere!
  • George Orwell – Vagabond prin Paris și Londra
  • am citit trilogia Silver scrisa de Kerstin Gier (au aparut primele doua volume in engleza, dar al treilea va fi tradus abia in primavara ceea ce m-a determinat sa imi aduc aminte italiana pentru ca numai asa am reusit sa termin de citit cele trei carti) – incerc sa imi adun ideile si sa scriu un articol
  • cartile „Never, Never” scrisa de doua autoare pe care le admir Colleen Hoover si Tarryn Fisher

Planuiesc sa citesc carti recomandate de alti bloggeri

  • Laini Taylor – Daughter of Smoke and Bone

 

  • Cristina Chiperi – My Dilemma is you
  • alte carti de Lina Moaca
  • Lupii trecutului. Sofia – Natasa Alina Culea
  • si inca cateva carti de pe amazon pe care A.D. mi le-a facut cadou 🙂

Voi ce planuiti sa cititi?

Ce ati citit deja?

Aveti o lista de lectura?

Eu voi scrie in curand un articol cu numele de autori romani recomandati 🙂

5 gânduri despre „Idei si recomandari – carti

Parerea ta conteaza

