Anul in care te-am intalnit (Cecelia Ahern) – recenzie


Asa cum stiti, am citit cam toate cartile scrise de Cecelia Ahern si publicate la noi.

Am avut o perioada cand citeam ca disperata / nebuna din placere orice carte de la Editura All.

Despre cartea „Anul in care te-am intalnit”

Aceasta carte imi lipsea din biblioteca si m-am grabit sa o aleg mai ales ca ma atragea subiectul.

anul-in-care-te-am-intalnit-cecelia-ahern

Nu m-am identificat cu ideea personajului „stiam ca o sa mor”, ci cu actiunile lui Jasmine.

V-am incurcat cu ceva?

Nu, Jasmine nu va muri!

Nici pe departe!

Este vorba despre faptul ca a trait mereu cu ideea ca totul e pe ffw (adica fast forward) si a trecut de la un lucru la altul fara pauza, fara sa se gandeasca la consecinte, pur si simplu…..mergand precum Speedy Gonzales de la punctul A la punctul B si tot asa mai departe.

La partea asta ma identific cu ea. Simt ca am trecut in viata prin anumite puncte fara sa le constientizez, fara sa le analizez suficient, fara sa realizez daca merita sa fac acel pas ori nu….am mers in virtutea obisnuintei daca vreti sa o luam asa.

Ideea este ca nu sunt neaparat workholica precum Jasmine, dar inteleg ce vrea si ce simte in momentul in care este nevoita sa se opreasca brusc din viata ei ultra activa.

Ajungi la un punct in care efectiv te intrebi cand a crescut copacul x pe care parca mai ieri l-ai plantat…..cand s-a schimbat persoana y cu care parca mai ieri te jucai…..cand ai imbatranit cand parca ieri purtai nu stiu ce fusta in culori ciudate…..

Intelegeti voi ideea!

Parerea mea

Ca de obicei, autoarea reuseste sa schimbe stilul de a scrie.

Nu este prima data cand ma intreb daca e cameleon!

Serios!

Nu cred ca am citit doua carti de-ale ei care sa aiba acelasi stil.

Daca la Guillaume Musso te astepti cumva la ceva mistic, la un subiect care sa te lase fara cuvinte, sa se schimbe directia cand nu te astepti, sa aiba un final ciudat…

La Cecelia Ahern nu exista un tipar….da, sunt chestii romantice, dar nu, nu pe directia si evolutia preconizata de tine ca cititor.

Din punctul meu de vedere, acest lucru este excelent pentru ca am tendinta sa ma plictisesc de autorii care urmeaza aceeasi linie si la care poti intui ce urmeaza!

Recomandari

Cartea „Anul in care te-am intalnit” o gasiti pe site-ul Editurii All cu reducere daca doriti sa o cumparati!

Daca nu ati citit carti scrise de Cecelia Ahern, sa stiti ca vi le recomand din inima. Mie mi-au placut mult. Nu sustin ca va vor placea toate, dar sunt sigura ca puteti alege din ele ceea ce considerati ca va este caracteristic.

In definitiv, LECTURA ESTE SUBIECTIVA!

14 thoughts on “Anul in care te-am intalnit (Cecelia Ahern) – recenzie

Parerea ta conteaza

