Pachet „Aventuri fantastice” – parerea mea despre „Scoala Animalelor magice”


Pachetul „Aventuri fantastice” face parte din oferta Editurii Univers Enciclopedic.

Precizez acest lucru ca sa stiti de la inceput la ce ma refer.

 

Cartile le-am primit in cadrul colaborarii cu editura, dar copiii au ales pachetul in ideea ca erau combinate preferintele lor.

coperta-aventuri-fantastice3-338x451

In esenta, este vorba despre 4 carti:

Despre „Scoala Animalelor magice

Stiu ca Daria a povestit despre una dintre carti, dar voi scrie si eu punctul meu de vedere.

coperta_scoala-animalelor-magice-338x474

Asemeni oricarei carti dintr-o serie, primul volum nu contine multe aventuri, ci mai degraba este o introducere in atmosfera, prezentarea personajelor si a liniei de actiune.

Imi place faptul ca, inca de la inceput, exista o scurta prezentare a personajelor, cu desene complementare , ceea ce ii stimuleaza pe cei mai mici cititori (ma refer la cei de varsta lui Andrei – 8 ani).

Stilul este usor de abordat si de copii mai mici, dar e si pe gustul celor un pic mai mari.

As zice ca merge pentru copii cu varste cuprinse intre 8-10 ani.

A citit cineva aceasta carte? Cum vi se pare?

 

2 thoughts on “Pachet „Aventuri fantastice” – parerea mea despre „Scoala Animalelor magice”

Parerea ta conteaza

