Gaudeamus


Anul acesta am reusit sa ajung la Gaudeamus in timp util (1) sa ma intalnesc cu fete dragi pe care le cunosteam doar in mediul online; (2) sa asist la 3 lansari de carte (timpul nu mi-a permis sa stau la toate lansarile asa cum imi propusesem); (3) sa dau o fuga pe la cateva librarii online de unde sa cumpar cate ceva (putine comparativ cu alte dati).

Ce pot spune mai departe:

  1. Acum am multe carti de citit (cele cumparata inainte si la targ)
  2. Stiu ce carti voi cumpara saptamana viitoare (nu am apucat sa le cumpar la targ pentru ca era coada mare la casele de marcat si nu aveam timp sa mai stau)
  3. E minunat sa te intalnesti face to face cu oameni cu care discuti online sau la telefon; e ca si cum te-ai intalni cu prieteni vechi 🙂
  4. Am idei noi pentru alte articole

Cateva din achizitiile de ieri le puteti vedea aici 🙂

og-arion3

cc-carti

gg-eria

fr

muzica-metal-chin

Nu am gasit o melodie de la elementul Metal, dar cred ca e ok si aceasta 😉

2 gânduri despre „Gaudeamus

Parerea ta conteaza

