Tag: Cina Literara


Bun!!!

Nu am mai raspuns de multa vreme la o provocare asa ca am acceptat manusa aruncata cu gratie de Cuvinte vrajite.

cina-romantica-la-mare_poze_haioase_prietenas-ro_1

Cum ar fi daca….ai fi gazda unei cine la care sa participe personajele din cartile preferate?

1. Un personaj care poate/vrea sa gateasca

Nayir al-Sharqi ar pregati o cina in stil oriental care i-ar da gata pe toti invitatii🙂

hqdefault

2. Un personaj care are bani sa plateasca cina

Hmm….greu de ales…..Ian din seria Nemuritor cred ca ar fi un adevarat gentleman si ar plati pentru tot!😀

fimmel-travis-large

3. Un personaj care poate provoca o scena

Tarik pare genul de baiat cuminte, dar care ascunde multe lucruri si poate face mai mult rau decat te-ai astepta, dar la fel de mult bine. Cine a citit seria scrisa de Simone Elkeles stie la ce ma refer😉

how-to-ruin-full-series

4. Un personaj care este foarte popular

Jocelyn Butler mi se pare genul de personaj foarte popular. Stie cum sa se comporte indiferent de situatie, sa faca fata oricarui tip de provocare.

on-dublin-street

5. Un personaj amuzant

Dintre cartile citite in ultimii ani, Geri iese in fata ca fiind un personaj amuzant care te face sa razi cu lacrimi de-a lungul romanului scris de Kerstin Gier.

tumblr_lwqgwz8hdd1qb4p3ko1_

6. Un personaj negativ

Desi este conceput ca un personaj negativ, la final realizezi ca nu e chiar ….asa! Mi-a placut mult Tate si am apreciat modul in care si-a schimbat, treptat, comportamentul🙂

Tate

7. Un cuplu (nu trebuie sa fie romantic)

Will si Louisa din Me before you

me-before-you

8. Un erou sau o eroina

Sky este un personaj minunat construit, la fel si Dean. Colleen Hoover ramane una dintre autoarele mele preferate.

Modul in care reuseste sa creeze personajele, actiunea te lasa fara suflare, te tine in suspans si nu iti vine sa crezi ca se termina cartea….astepti sa mai apara cateva pagini…ca prin magie!

688566-_sx540_

9. Un personaj subapreciat

Lucas mi se pare un personaj care putea fi mai bine „explorat”, prezentat.

9191713

10. Un personaj la alegere

Sorina mi s-a parut extraordinar de bine conceputa de catre Cristina Otel. Imi place personajul. Sper sa va placa si voua daca cititi cartea.

coperta-1-felinare-stinse

11. Un loc pentru cina

Greu!

Cred ca atmosfera creata de o cina la lumina lumanarilor, un foc in soba, multa voie buna alaturi de prieteni ar fi ideala, nu?

o-cina-romantica-12_fa8d624d2ce06a

 

Lansez provocarea mai departe catre Oli si Tyna de la Delicatese Literare, Anca de la Prefata de carte, Hopeless , EmM si Belle de la Chick Lit 🙂

Cine doreste sa preia leapsa aceasta e bine venit🙂

4 thoughts on “Tag: Cina Literara

  1. mmmmm…. numai bunaciuni:))) Cred ca am auto invit si eu la aceasta cina. Numai invitati alesi pe spranceana. AAaaa nu stiu engleza sper ca Ian va plati si un dictionar pentru mine.😀

    Apreciază

Parerea ta conteaza

