Cine vrea sa citeasca ?!?


Zilele trecute intrebam cine este interesat sa citeasca ceva…mai exact conditiile sunt:

  1. La incheierea listei nu se mai poate inscrie nimeni
  2. Dupa ce terminati de citit cartile, le veti trimite mai departe persoanei inscrisa dupa voi
  3. Cand primiti coletul, va rog sa postati pe facebook si sa dati tag – catre mine si catre autoare ca sa stie toata lumea cine citeste cartile🙂
  4. Daca aveti blog, rugamintea este sa scrieti cate un articol despre fiecare carte. Vreau sa vad ce parere aveti si va rog sa scrieti sincer. Cartile nu sunt trimise de editura, autoare, librarie etc, ci de mine si vreau sa aflu parerea voastra sincera daca va place, ce va place si ce nu.

Sa vedem ce carti ofer, nu?

  1. Felinare stinse (Cristina Otel)
  2. Lupii trecutului. Sofia (Natasa Alina Culea)
  3. Tentatii (Corina Ozon)
  4. Micuta balerina (Corina Cindea)
  5. Eria (vol I ) – Gabrielle Guvenel
  6. Seria Nemuritor (vol.1 – Ultimul Viking ) – Oana Arion

Cred ca sunt suficiente momentan, nu?

Macar sa cititi voi atatea carti o singura data pana cand le trimiteti la urmatorul de pe lista😉

Deci…..lista inscrierilor este deschisa!

A…sa nu uit….cartile despre care am scris deja au link inserat asa ca puteti citi acolo despre ele, cartile fara link urmeaza sa fie prezentate zilele urmatoare, inainte de incheierea listei de lectura.

Asa cum observati este vorba doar de autori romani contemporani!

Cine doreste?

Cine pofteste?

🙂 )))))

Inscrierile dureaza de azi 1.12.2016 pana pe data de 7.12.2016.

Puteti da share la postare daca doriti sa afle si prietenii vostri.

Sunt curioasa cati oameni vor dori sa citeasca aceste carti oferite gratuit de mine🙂

 

 

56 de gânduri despre „Cine vrea sa citeasca ?!?

    1. Bine-ai venit🙂
      In primul rand, te rog sa imi lasi nume+prenume ca sa stie Mirela cui sa trimita coletul dupa ce va citi cartile.
      In al doilea rand, iti voi spune motivul acestui gest.
      In urma cu cativa ani, Editura All a lansat o campanie la care am participat in calitate de blogger (ce alt blog, nu cu acesta). Se numea vALLutar. Te inscriai pe o lista la o carte, o primeai, o citeai, scriai despre ea, o trimiteai urmatorului de pe lista etc.
      Mi-a placut mult acest lucru. Am citit multe carti bune, am cumparat si eu carti care mi-au atras atentia si pe care mi le-am dorit sa le recitesc ori despre care aflasem de la alti bloggeri.
      Stiu ca sunt multi care doresc sa citeasca, dar nu isi dau seama daca merita sa dea bani sau nu pe anumite carti. Eu am zis ca e bine sa vada o „mostra” si sa decida daca vor sa cumpere cartile acelei autoare (mai ales atunci cand vorbim de serii, trilogii, stil constant abordat de autoare etc)

      Am mai incercat o data aici pe blog, dar au fost putini-putini inscrisi.
      De data aceasta vad ca oamenii au prins curaj sa primeasca si sa recunoasca faptul ca isi doresc sa citeasca ceva diferit.

      Sper sa functioneze, sper ca nimeni sa nu opreasca cartile ori sa le faca pierdute.
      Sa vedem daca increderea mea in oameni este justificata, nu?

      Apreciat de 1 persoană

      1. Nume: Drăgan
        Prenume: Andreea-Cristina
        Cod postal[..]
        Stiam eu ca am uitat ceva! :))

        Da, ideea este foarte interesanta. Nu stiam de acea campanie. Chiar sunt curioasa cum va merge si sper sa ajunga intr-un an si la mine :))

        Apreciază

    2. Si eu sper ca printre cei inscrisi sa nu apara probleme😦 . Gestul este unul frumos si binevenit si zic eu ca toti/toate trebuie sa apreciem. Imi place mult si pentru faptul ca sunt autori romani🙂

      Apreciat de 1 persoană

    1. Din pacate primul comentariu nu s-a inregistrat (nu e nici in spam), dar acesta a ajuns la mine🙂
      Va rog sa imi lasati adresa pentru a sti Ana Maria unde sa va trimita cartile dupa ce le citeste (nu va fi publica)

      Apreciază

          1. Nu aveai de unde sa stii🙂
            Daca se va intampla ca doi participanti sa fie din acelasi oras, voi discuta cu ei ca sa isi imparta cartile si sa le trimita mai departe spre alt judet. Ma gandesc ca asa se scurteaza din timpul pierdut pe caile patriei😀

            Apreciază

Parerea ta conteaza

