Tentatii – Corina Ozon (recenzie)


Multi dintre voi stiu ca am cumparat cartea „Tentatii” cand am fost la Gaudeamus.

Mult mai multi au citit probabil celelalte carti publicate de Corina Ozon – „Pana cand ma voi vindeca de tine” si trilogia „Amantii„.

Multi cititori abia asteptau publicarea ultimei carti scrisa de Corina intitulata „Tentatii” care are o imagine sugestiva pe coperta dupa cum puteti vedea mai jos:

tentatii-corina-ozon

Despre autoare

Sincer, nu mai am ce sa spun, am scris un interviu la care Corina a avut amabilitatea sa raspunda. Sunt multe informatii pe care le gasiti pe internet asa ca nu consider ca as aduce ceva nou.

Despre carte

Pentru cei care au citit „Pana cand ma voi vindeca de tine”, as indrazni sa spun ca aceasta carte aduce cumva cu aceea.

Pentru cei care au citit trilogia „Amantii”, as spune ca are si elemente similar.

Dar……

Desi urmeaza acel tipar, nu este vorba despre acelasi subiect, despre aceleasi personaje.

Cei care au citit „Pana cand ma voi vindeca de tine” stiu ca acolo este vorba despre o colectie de povesti cu personaje diferite.

Cei care au citit trilogia stiu ce se intampla cu personajele si cum se incheie totul.

Cartea de fata aduce lucruri diferite….este scrisa din perspectiva femeii casatorite, nesatisfacute, care viseaza cu ochii deschisi la….alta viata, la altceva…

Cumva….am sentimentul ca multe femei casatorite se vor regasi in aceasta carte…..

Sa o luam asa…..o femeie casatorita care nu are parte de multe momente intime alaturi de sot si atunci cand exista acele momente nu se poate spune ca sunt altfel decat….acceptate cu stoicism!

Ea are un idol: Marilyn Monroe!

Bun….am prezentat faptele: femeie casatorita, nesatisfacuta, satula de viata ei, dar care accepta monotonia pentru ca asa considera ca e normal, are idei fixe, preconcepute pe care culmea e ca si le recunoaste si le intelege radacina/originea.

Sa ajungem la punctul in care acea femeie decide sa faca niste schimbari….

Si totul incepe cu schimbarea coafurii…..de acolo lucrurile se tin lant! Viata ei capata anumite …valente!

Pana atunci visase cu ochii deschisi cum era satisfacuta de barbatii pe care ii intalnea…..de acum are ocazia sa decida daca visele pot deveni realitate!

Cum credeti ca se incheie?

Ori se incheie cumva?

Recomandare

Mi-a placut mult aceasta carte. O recomand celor care au citit celelalte carti ale Corinei, dar si celor care nu au indraznit pana acum sa citeasca ceva.

As zice ca generatiile noastre au crescut cu anumite prejudecati, cu o anumita lipsa de capacitate de a comunica, de a se auto-intelege (stiu! suna ciudat, dar nu gasesc alta modalitate – momentan – de a va explica acest lucru) si implicit de a se cunoaste, de a-si cunoaste nevoile, dorintele, sperantele si de a face ceva pentru a le duce la indeplinire!

Cartea o gasiti pe site-ul Editurii Herg Benet la pretul 25.67 ron.

De asemenea, toate cartile Corinei au reduceri pe site-ul editurii asa ca puteti sa le cumparati ca sa le cititi, sa le daruiti cuiva drag de sarbatori😉

Va mai spun un secret?

Bine, va spun doua secrete!

  1. Cartea face parte dintr-un pachet oferit de editura sub denumirea de „Iubire de Craciun” (sunt mai multe pachete de carti la preturi frumoase asa ca puteti intra pe site pentru a le descoperi)
  2. Pentru fiecare comanda mai mare de 85 de ron, livrarea este gratuita.

15 gânduri despre „Tentatii – Corina Ozon (recenzie)

  1. Imi place sa citesc carti scrise de autorii contemorani. Mai greu cu timpul, dar imi fac. Acum am comandat carte pe care mi-o doream de mult timp si abia astept sa ajunga. Ma las o perioada de blog, trebuie sa o devorez. Cred ca nici somn nu mi-ar mai trebui!

    Apreciază

  2. No, vreau si eu sa vad cum scrie, mie cine-mi trimite cartea pana aici?😀
    Am si eu atatea carti de nu mai am loc de ele, le-am pus in garaj, mai ca mi-a dat prin cap sa le dau in gunoiul pentru hartie.

    Apreciază

    1. Irina! Cum sa le arunci?!?
      Trimite-le la mine! Serios!
      Azi tocmai imi spunea sotul ca a ajuns la concluzia ca trebuie sa comandam o biblioteca pentru ca in niciuna din cele 4 deja existente nu mai incape ceva😀
      Si eu l-am linistit ca …am fost tare cuminte si nu am cumparat chiar tot ce vroiam si aveam nevoie🙂 ))))

      Apreciază

Parerea ta conteaza

