Interviu misterios alături de Oana Arion


Cu Oana am mai discutat în urmă cu ceva vreme (click aici pentru primul interviu), despre cărţile ei am scris cu drag de fiecare dată), dar am simţit nevoia să mai lămuresc câteva aspecte aşa că…..luaţi aminte la ce a răspuns imediat autoarea noastră dragă 😉

og-arion

 

1. În sfârşit a fost lansat al 3-lea volum din serie. Acum poţi respira un pic. Dar nu te pot lăsa să stai degeaba aşa că te pun la întreabă cu o întrebare: când vei începe scrierea celui de-al patrulea volum?

Bună, Antoaneta! Da, am reuşit “să respir” puţin acum, după nebunia frumoasă de la Gaudeamus. Volumul al patrulea presupune foarte multă documentare, aşa că voi începe lucrul anul viitor, după ce voi aduna toate datele necesare.

2. Am observat că mulţi români plecaţi la muncă ori care îşi trăiesc vieţile în alte ţări ar dori să citească cărţile, dar intervine problema cu comenzile, transportul etc. Ai în plansă publici şi varianta electronică a seriei?

Discutăm această variantă. În plus, aş vrea ca această serie să apară şi în format audio-book. Sper ca, până în toamna anului viitor, să lansăm pe piaţă cele două variante (e-book şi audio)

3. În ultimul volum din serie s-a văzut tot mai clar amprenta personalităţii tale. Ne laşi să mai descoperim o părticică din „O.G.Arion” şi în următorul volum?

Am tot încercat, cel puţin în primul volum al seriei să mă detaşez de personaje, în special de Victoria.

Se pare însă că nu mi-a reuşit!

Cred că este aproape imposibil să nu imprimi ceva din personalitatea ta unui personaj, mai ales atunci când povestea este spusă la persoana întâi.

Da, sunt multe asemănări între mine şi personajul principal şi acest lucru nu se va schimba pe parcursul următoarelor două volume.

4. Ce temă vei aborda în următorul volum? Dacă nu e secret….

Nu este secret: vom avea o întoarcere în timp, în Cordoba anilor 1750.

Ţineţi-vă bine!

5. După ce te-am întâlnit la Gaudeamus, am ajuns la concluzia că ceea ce discutasem la telefon redă exact personalitatea ta complexă, plină de viaţă. Ce secret ascunzi de eşti mereu plină de voie bună? Te rog să nu spui că e vorba de ţigări, cafea şi nopţi nedormite

Aoleu! Personalitate complexă? Sună ca un diagnostic! 🙂

Cât despre starea de voie bună, hmm, ce pot să spun?

Aşa sunt eu.

Nu m-am gândit prea mult la felul în care sunt percepută (veselă, taciturnă, vorbăreaţă etc).

Cafea beau oricum, de fumat fumez, dar asta fac şi atunci când sunt supărată sau am probleme.

Nu există un secret sau o formulă magică.

6. Aduni în jurul tău autoare una şi una în echipa Librex. Ce surprize ne mai pregăteşti? Mai aduci pe cineva?

Oh, draga mea! Eu sunt doar un autor (sesizezi modestia?!? ), unul dintre cei zece sau doisprezece autori ai editurii.

Nu am putere de decizie.

Dar, da, am fost mai mult decât încântată de modul în care s-a extins echipa, eu fiind prietenă cu majoritatea fetelor (talentatele autoare Librex Publishing).

***

Multumesc mult, Oana!

Ma bucur ca esti sincera si directa, ca de obicei!

Sper ca am reusit sa mai ridic un val si sa mai descoperim putin despre Oana aka O.G.Arion 😀

Un gând despre „Interviu misterios alături de Oana Arion

Parerea ta conteaza

