Interviu rapid si la obiect alaturi de Gabrielle Guvenel (autoarea seriei Eria)


Pe Gabrielle Guvenel am cunoscut-o la Gaudeamus, dar nu in sensul clasic. Ci pur si simplu…buna ziua si ceva pe acolo 😛

Despre prima carte din seria Eria am scris aici.

gg

Pentru ca nu stiam mare lucru despre autoare, despre planurile ei, despre….nimic….am zis ca poate nu sunt singura in situatia aceasta.

Ma gandeam ca sunt si alte persoane dornice sa o cunoasca pe GG asa ca….aveti ocazia sa descoperiti cateva idei rapide, scurte, la obiect 😉

gg-eria

1. Seria „Eria” reprezinta debutul tau literar sau ai mai cochetat cu ideea de a scrie?

De cochetat, cochetam de ani buni, dar, da, Eria a fost debutul.

2. Multi considera seria drept dark fantesy, eu as zice ca e vorba despre paranormal. Tu cum vezi acest lucru?

N-am încadrat-o. Însă a fost încadrată și la dark fantasy și la thriller psihologic. Eu știu doar că-i fantasy și că nu aparține unui singur gen. E un fel de zacuscă de genuri :-))

3.Paranormalul – pasiune sau hobby?

Well, depinde de ce înțelegem prin paranormal. Dar e o chestie mai mult pasională decât recreativă, deci…  

4. Pe cand urmatoarea carte?

În primăvară.

5. Vei continua sa scrii in acelasi stil, pe aceeasi tema ori ai in plan altceva?

Marea mea dragoste e genul seriei Eria, dar următoarea carte e una comică, ușor erotică, mult mai light.

6. Cartile tale sunt cerute si de cititori romani din alte tari.Iei in calcul sa publici si varianta electronica? Sau varianta audio?

Deja au fost trimise multe exemplare ale primei părți, în format fizic, aproape peste tot prin continent. Dar iese curând și e-book-ul. Audio, nu.

***

Asadar….in cateva luni descoperim o alta fata a autoarei si vom avea ocazia sa citim ceva diferit 😉

Multumesc, GG, pentru raspunsuri!

Abia astept sa citesc ceea ce pregatesti!

Parerea ta conteaza

