Natasa, barbatii si psihanalistul (Natasa Alina Culea) – recenzie


Stiti cum sunt eu?

Incep cu finalul!

Am citit ultimele aparitii si abia acum am ajuns la prima carte publicata de Natasa 😀

natasa-barbatii-si-psihanalistul-3344-2

Despre autoare

Daca e ceva ce ma surprinde este faptul ca o persoana poate scrie pe o linie frumoasa, corecta, stilata, curata, intr-un stil melancolic, romantic, dar combinat cu accente realiste.

Paradoxal, desi exista aceste linii urmate in toate cartile autoarei, cumva Natasa a reusit sa ma surprinda schimband stilul de la un roman la altul. Nu e un roman care sa semene cu altul, dar se pastreaza esenta fiintei talentate care a scris acele randuri.

Din absolut toate cartile razbate personalitatea autoarei: elegant, direct, comunicativ, simplu, melancolic, romantic si totodata realist.

Rar se intampla asa ceva, dar ma bucur ca am descoperit-o.

Despre carte

Stiti cum e atunci cand citesti o carte de genul chick-lit, dar cumva personajul feminin te cucereste nu prin prostioarele facute, nu prin necazurile in care intra (asa cum sunt romanele chick lit clasice)?

Ei bine, personajul Natasa te cucereste prin franchete, prin modul direct in care actioneaza, in care invata sa se cunoasca, sa se inteleaga…

Dupa ce cunoaste mai multi barbati si ajunge sa discute cu un psihanalist, vine un punct in care doar propria constiinta, propriul eu reuseste sa o ajute sa se auto-cunoasca, sa se accepte pe ea insasi asa cum este, dar mai presus sa inteleaga ca nu este nevoie de un barbat ca sa fie completa, ci doar de puterea sine-ului, de sinceritatea cu ea insasi,  de capacitatea de a recunoaste ce calitati si ce defecte are.

Stilul este unul romantic cu accente de realism asa cum ne-am obisnuit de altfel de la celelalte carti ale autoarei.

Daca nu as fi stiut ca aceasta este prima carte publicata, m-as fi intrebat cand a scris-o? in ce moment al vietii ei? al nivelului de auto-cunoastere ca fiinta/autoare ?

Recomandari

Cartea o puteti cumpara de pe site-ul Editurii Librex cu 35 de ron.

Despre carti, despre multe alte lucruri interesante puteti citi pe blogul autoarei Natasa Alina Culea.

2 gânduri despre „Natasa, barbatii si psihanalistul (Natasa Alina Culea) – recenzie

  1. Am citit cartea si mi-a placut. A fost prima carte de Natasa scrisa si de atunci mi-am propus sa le iau si pe celelalte. Doar „Marat” imi lipseste.
    Sunt de acord cu tine, Natasa are un stil de scriere elegant, fin dar lejer in acelasi timp 🙂

    Apreciază

Parerea ta conteaza

