Micuta balerina (Corina Cindea) – recenzie


Despre Corina Cindea am auzit multe lucruri, multe bloggerite au scris despre cartile ei.

Recunosc faptul ca nu am citit celebra serie Triplu H.

Am inceput cu aceasta carte „Micuta balerina” dupa ce am fost la Gaudeamus de unde am cumparat-o alaturi de „Masti si secrete” (voi povesti curand pe blog despre aceasta carte).

cc-carti

Despre autoare

Ce am aflat inainte de interviu este tocmai faptul ca autoarea a fost intai o cititoare pasionata a altor scriitori de pe wattpad.

Ulterior a decis sa scrie si, incurajata de fanii de pe retea, a hotarat sa publice.

De aici a inceput toata nebunia ca sa zic asa….

Despre carte

Ma cunoasteti deja si stiti ca nu ma las influentata de alti bloggeri. Imi place sau nu o carte, este ceva ce imi atrage atentia, prefer sa scriu acest lucru.

Recunosc faptul ca nu ma asteptam la cateva lucruri (uite ca, fara sa vreau, am descoperit ca am prejudecati de care e bine ca reusit sa scap – sper!):

  • cand am cunoscut-o pe Corina la lansarea de carte de la Gaudeamus, am ramas cu impresia ca este vorba de o doamna un pic mai in varsta decat mine si primul gand a fost: oare ce ar putea sa scrie incat sa fie atatia oameni innebuniti dupa cartile ei?!?
  • am inceput sa citesc „Micuta balerina” si am inceput sa ma intreb: de unde este acest stil oare? seamana atat de mult cu al autoarelor din SUA pe care le-am citit deja incat, daca nu stiam ca autoarea e din Romania, chiar ma intrebam daca nu cumva este vorba de o carte tradusa!

Si ajungem la carte…

Subiectul este unul clasic pentru romanele adresate tinerilor: el – fotbalist american celebru, ea – tanara balerina in plina ascensiune.

Cartea prinde la public (fie ca vorbim de tineri, fie ca vorbim despre doamnele pasionate de carti romantice) tocmai prin stilul simplu abordat de autoare, prin modul fluid in care se desfasoara actiunea, prin personajele construite foarte bine.

Nu exista ruptura in actiune chiar si atunci cand lucrurile se schimba, cand se trece de la o fapta la alta. Exista o continuitate care nu te lasa sub nicio forma sa iei pauza, sa te intrebi de ce a aparut personajul x ori actiunea y.

Acum sunt curioasa cum este celebra seriaTriplu H  cu care s-a lansat Corina tocmai pentru ca vad in „Micuta balerina” un stil format, coerent, logic, armonios care m-a impresionat.

In carte gasiti nu doar romantism, ci si probleme reale: de la atentate de viol pana la modul in care evolueaza o relatie, maturizarea unor personaje, influenta altor personaje asupra actiunii…

Finalul este pe stil american si sunt convinsa ca este unul dintre factorii care a dus la cucerirea fanilor 😉

Recomandare

Cartea „Micuta balerina” o puteti cumpara de pe site-ul Editurii Librex cu 38 de ron.

Daca doriti sa cumparati si celelalte carti ale autoarei, va pot spune ca Editura are si oferte indiferent ca vorbim de transport gratuit ori de reduceri de pret.

8 gânduri despre „Micuta balerina (Corina Cindea) – recenzie

  1. Spre deosebire de tine eu am citit Triplu H si mi-a placut la nebunie. Itit dai seama ca imi doresc foarte mult si „Micuta balerina” dar si „Masti si secrete” . Din pacate preturile nu sunt foarte accesibile si momentan imi este greu sa le iau.
    O sa iti placa si „Triplu H” 🙂 ❤

    Apreciază

Parerea ta conteaza

