Cadouri pentru copii: Petronela Piure-de-Mere (Sabine Standig)


M-am gandit sa va prezint alte idei de posibile cadouri pentru copii.

Nu e vorba neaparat de cadouri pentru sarbatori, ele pot fi daruite pe parcursul intregului an.

Despre cartile de la Editura Univers Enciclopedic Junior am mai scris luna trecuta („Scoala animalelor magice”, „Cara.Fetele-fantoma sunt verzi” si pachetul de carti pentru copii „Aventuri fantastice”).

Facand o mica paranteza, precizez ca noi avem pachetul „Aventuri fantastice” care contine 4 carti pentru copii:

coperta-aventuri-fantastice3-338x451 (pachetul este la reducere pe site; cartile costa 67 ron in loc de 121 ron)

Eu am ales acest pachet considerand ca doua carti merg foarte bine la Andrei care (ca principiu) nu citeste decat ce are el chef, iar Daria va dori sa le citeasca pe toate (ea e cititoare pasionata ca si mami 😀 ).

Pana la urma s-a dovedit ca lui Andrei i-a atras atentia doar una dintre carti – „Jurnalul unei belele” care i s-a parut amuzanta, iar pe celelalte le-a luat Daria.

Despre cartea „Petronela Piure-De-Mere”, Daria considera ca e mai degraba pentru copii mai mici, dar a citit-o ca sa …se relaxeze 😛

coperta_petronela_1-338x495

Eu as zice ca la ea e doar o perioada cand are impresia ca e „prea mare” pentru anumite carti.

Am frunzarit cartea si mi-a creat impresia ca este potrivita pana la 9 ani asa ca nu mi se pare o problema daca o citeste si un copil de clasa a III-a ori a IV-a sa zicem.

Despre carte

Dincolo de aspectul trainic (coperti din carton, foi grosute, scris maricel, imagini incluse), cartea reda o poveste frumoasa despre o vrajitoare numita Petronela Piure-De-Mere care locuieste intr-un mar.

Initial, micuta vrajitoare incearca sa ii sperie pe copiii care ii deranjeaza linistea cu care s-a obisnuit, dar, pana la urma, se imprieteneste cu ei.

Cartea mi se pare chiar amuzanta (sa nu va zic ca mandra mea a cerut sa ii fac tort de mere dupa ce a citit cartea 😀 ) si povestirea decurge lin, descrierile sunt frumos conturate, la fel si actiunile personajelor.

Capitolele sunt structurate logic, eu as zice ca o astfel de carte merge incepand cu clasa I pana la clasa a IV-a chiar, depinde efectiv de nivelul copilului.

Cred ca puteti sa le cititi seara la culcare cateva pagini daca sunt mai mici si doresc sa afle ce peripetii au micuta vrajitoare si cei doi frati.

Cartea „Petronela Piure-De-Mere” o gasiti pe site-ul Editurii Univers Enciclopedic (la pretul redus de 21 de ron) alaturi de multe alte carti pentru copii

5 gânduri despre „Cadouri pentru copii: Petronela Piure-de-Mere (Sabine Standig)

      1. Da, au reduceri chiar foarte faine. Eu am luat cateva carti cu coperta cartonata, A4, cu foi lucioase si colorate, aproximativ 20 de file, la vreo 15 lei bucata + transport gratuit. Foarte putin, zic eu…

        Apreciază

Parerea ta conteaza

