Hanul Jamaica – Daphne du Maurier


Cand am ales aceasta carte din lista oferita cu generozitate de catre grupul Literatura pe tocuri in cadrul campaniei #PromovamLiteratura nu am realizat ce am facut 😀

Nu studiasem bine lista, nu ma uitasem pe nicio descriere de pe site-urile/librariile online asa ca am ales dupa cum mi-a dictat mie instinctul!

hanul-jamaica

Ce am descoperit citind cartea?

  •   „Hanul Jamaica” este o carte thriller!
  • Autoarea te tine in suspans pana in ultima clipa!
  • Descrierile sunt exceptionale, foarte potrivite pentru actiunea cartii (autoarea este talentata!)
  • Personajele sunt „clasice” indraznesc eu sa zic: ea – o fata cu capul pe umeri, constienta de propriile forte; el – genul de erou al romanelor romantice („bad boy” daca vreti sa ii spunem asa)
  • Este un roman complex prin intensitate, descrieri, actiuni, secrete, suspans.
  • Cumva mi-a adus aminte de „La rascruce de vanturi” si chiar de „Jane Eyre” prin stil si intrigi, dar cu alte elemente specifice autoarei care dau o nota distinctiva acestui roman.
  • Este un roman istoric cu multe accente de fictiune (evident)
  • Stilul este accesibil mai ales celor obisnuiti cu acest gen de romane, dar actiunea si intrigile necesita atentie si concentrare pentru a urmari firul epic.
  • Initial, romanul debuteaza intr-un mod simplu, lin, aparent linistit….ceea ce surprinde cititorul si chiar apare intrebarea daca romanul e intr-adevar de…suspans!
  • Modul in care autoarea introduce ideile (prin descrieri, actiuni etc) este foarte interesant si te lasa efectiv fara cuvinte.
  • Este genul de roman care te pune pe ganduri un pic, care isi lasa amprenta asupra cititorului.

Recomandari

Cartea o puteti cumpara de pe Carturesti cu 18.30 ron, de pe Libris cu 15.65 ron, de pe emag cu 10.55 ron.

Multumesc Iasmy si Mili pentru carte. Mi-a placut enorm!

8 gânduri despre „Hanul Jamaica – Daphne du Maurier

  1. 2 dintre filmele regizate de catre Alfred Hitchcock au fost ecranizari dupa romanele scrise de Dauphne du Maurier: Rebecca si Birds.De asemenea romanul Frenchman’s Creek a fost promovat tot cu ajutorul filmului ( asa cum s-a intamplat si cu romanul Birds) este un roman plin de suspans dar care ne prezinta si o frumoasa poveste de iubire, nuantele de horror si de thriller disparand cu desavarsire.

    Apreciază

Parerea ta conteaza

