La revedere, Columbus – Philip Roth (recenzie)


Cartea „La revedere, Columbus” scrisa de Philip Roth am ales-o din lista oferita cu generozitate de Mili si Iasmy de la Literatura pe tocuri in cadrul campaniei #PromovamLiteratura.

larevedere-columbus-4626

Recunosc faptul ca nici despre aceasta carte nu citisem inainte sa o aleg din lista oferita de fete.

Am ales-o dupa cum mi-a spus mie instinctul 😀

Si nu regret!

Cartea cuprinde mai multe povestiri care se refera la comunitatea evreiasca, la probleme aparute intre familii din punct de vedere social-financiar, la inerentele divergente aparute intre parinti si copii.

Aceasta culegere de 6 povestiri reprezinta debutul ca autor al lui Philip Roth.
Stilul acestuia este relativ usor, chiar amuzant indraznesc sa sustin eu.

Putini autori reusesc sa insereze note ironice/sarcastice, compasiune pentru semeni,

Daca va doriti sa cititi ceva scris intr-un mod direct, amuzant/ironic despre comunitatea de evrei cu problemele si mentalitatea in care sunt crescuti copiii, va recomand aceasta colectie de povestiri.

Chiar mi-au placut, desi nu ma asteptam.

La un moment dat ma gandeam ca devine plictisitor prin descrieri, dar am inteles ca acesta este stilul autorului si am acceptat provoarea sa descopar despre ce este vorba mai departe.

Recomandari

Cartea o gasiti pe site-ul Carturesti cu 9.99 ron, pe Libris cu 9.49 ron (unde gasiti multe carti scrise de Philip Roth la preturi reduse), pe emag cu 14.02 ron.

Multumesc Mili si Iasmy pentru carte!

Un gând despre „La revedere, Columbus – Philip Roth (recenzie)

Parerea ta conteaza

