Cadouri pentru copii: Povesti cu strumfi


In urma cu mai multi ani, am cumparat toata colectia de carti cu povesti in care protagonistii sunt strumfii.

Nu pot spune cat de utile ne-au fost de-a lungul anilor, inclusiv cand am invatat semnele rutiere alaturi de Andrei.

Pentru ca este o perioada magica cand toti ne gandim cum sa ii surprindem pe cei mici, m-am gandit sa va aduc aminte de micutii albastri considerand ca ar reprezenta un cadou frumos pentru copii.

Sincer, nu credeam ca se mai gasesc aceste carti, dar am avut surpriza sa fie pe site-ul emag cu oferta de transport gratuit.

Cartea care cred eu ca ar trebui neaparat cumparata este cea dedicata Craciunului.

craciun-strumfi

Bine-nteles ca exista multe oferte de carti cu povesti, de colorat, jocuri si cate si mai cate asa ca aveti de unde alege.

Daca doriti sa printati materiale cu si despre strumfi (inclusiv o masinuta 3D), intrati pe articolul meu mai vechi si vedeti ce va intereseaza. Click aici

Despre cartile care fac parte din colectia de povesti cu strumfi pot sa va spun cateva cuvinte:

  • copertile sunt cartonate,
  • foile sunt lucioase, grosute
  • in fiecare carte exista doua povesti inserate
  • textul/limbajul este simplu, pe intelesul copiilor
  • imaginile sunt minunate
2 gânduri despre „Cadouri pentru copii: Povesti cu strumfi

Parerea ta conteaza

