Leapsa Tardis


Am primit nu o data, ci de doua ori aceasta leapsa asa ca voi raspunde atat pentru Cuvinte vrajite, cat si pentru Delicatese literare : Multumesc pentru provocare!

dw-tardis

Putini stiu ca acel serias cu dr. Who ca personaj central a fost preferatul meu ani de zile.

Si mai putini stiu ca e printre putinele seriale la care m-am uitat in viata mea (alaturi de Star Trek 😀  ).

Revenind la provocare, voi incerca sa fac un exercitiu de imaginatie: daca as lua nava Tardis si as putea calatori in locul dr. Who, unde m-as duce?!?

Sa vedem, nu?

1.Tardis te duce in trecut. In ce roman istoric sau clasic ai dori sa calatoresti?

Sincer, oricat imi plac romanele istorice si cele clasice, nu mi-as dori sa traiesc in acele vremuri.

Mi se par triste, inapoiate din multe puncte de vedere si deprimante din alte puncte de vedere.

Ma refer la lipsa de libertate a cuvantului, a limitarilor de care sufereau anumite clase sociale ori femeile si la multe alte aspecte.

 

2. Tardis te duce intr-o epoca medievala: ce carte de fantezie vizitezi?

Greu! Greu!

Nu ma omor dupa cartile care descriu epoci medievale. As vizita, eventual, lumea descrisa de Stephanie Laurens, Teresa Medeiros etc (A.D. m-a convins sa citesc multe carti de-a lungul timpului care m-au amuzat prin aventurile personajelor descrise de aceste autoare).

 

3.Tardis te duce in spatiu: ce univers science fiction vizitezi?

Mi-a placut ce a scris Gavi ca ar vizita lumea din Jocul lui Ender.

Aici am mai multe romane care mi-au placut enorm: Jocul lui Ender, Dune, seria Divergent.

Sunt preferatele mele din toate timpurile si le-as vizita cu drag macar pentru a vedea ce si cum, pentru a ma antrena cu personajele, pentru a respira acel aer, pentru a cunoaste indeaproape…..totul!

4. Este timpul sa te intorci acasa, dar Tardis aluneca intr-un univers paralel. In ce lume distopica ajungi?

Divergent! Clar! Acolo as vrea! Sa vad cum e!

La urma urmei….e doar fantezie, corect? Nu e ca si cum as fi obligata sa intr-o intr-un grup ori altul, nu? 😀

5. Tardis te duce intr-un univers alternativ locuit doar de copii. In ce carte pentru copii iti doresti sa calatoresti?

Greu!

Harry Potter!

Ba nu!

„Noroc cu laptele” de Neil Gaiman!

Sau de ce nu …..lumea lui Peter Pan 😀

6.Tardis ajunge, in cele din urma, in universul nostru si va ateriza pe Pamant, in perioada contemporana. In ce carte doresti sa calatoresti?

In multe!!!

Mi-ar face placere sa o cunosc pe Geri din”Ma sinucid altadata”,  sa vad cum decurg cercetarile din”Finding Nouf”, sa il intalnesc pe Ian din seria Nemuritor si multi altii!

7.De obicei, Tardis are la bord si un insotitor pe langa dr.Who. Ce personaj literar ai lua cu tine in aceasta calatorie in timp si spatiu?

Pe Ender! Clar! Ar sti cand sa actioneze, cand sa planuiasca, cand sa …..taca!

Bine…..i-as lua pe Ian (Nemuritor), pe Marat, inca cativa baieti „buni” care sa ne apere in caz ca apar probleme….


Provoc mai departe pe Alexandra , Hopeless, Dorina, SimSim, Praf de stele


Va las in compania unui scurt video-clip dedicat celor care nu stiu despre cine am tot vorbit in acest articol 😀

18 gânduri despre „Leapsa Tardis

Parerea ta conteaza

