Trecut, prezent si ….viitor!


In ultimii ani, am reusit sa citesc enorm de multe carti.

In clipa in care am prins curaj sa citesc carti in engleza, mi s-a deschis o alta lume.

Nu am mai depins de cartile traduse la noi si am reusit sa citesc carti ce erau deja best-seller in literatura internationala.

Prietena mea A.D. m-a corupt sa citesc si romane de dragoste, desi marea mea iubire este reprezentata de carti sf, distopii etc

Anul 2016 mi-a adus cateva surprize – autori romani!

Habar nu aveam ca avem atatia autori contemporani talentati si m-am bucurat sa ii descopar.

Pot spune ca avem noroc pentru ca exista atatea edituri tinere care sustin talentul contemporan.

Mai am o lista imens de lunga cu autori romani contemporani asa ca veti avea parte de articole dedicate cartilor lor.

In 2016 am citit aproape la fel de multe carti ca in 2015 (cu aproximatie 250 de carti).

Faptul ca am putut citi in format eletronic m-a ajutat mult sa imi umplu timpul (zi si noapte).

Pentru mine cartile reprezinta o forma de …fuga din realitate!

Stiu! Nu e tocmai sanatos, dar e practic cel mai bun lucru cu putinta!

Ce imi propun pentru 2017?

Sa am un job care sa ma faca sa ma simt impacata cu mine insami!

Sa citesc cat pot de mult. Nu imi stabilesc o limita, ci doar privesc spre orizont!

Sa fiu sanatoasa!

La multi ani !

Sa ne vedem cu bine in 2017!

images

 

9 gânduri despre „Trecut, prezent si ….viitor!

Parerea ta conteaza

